Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natasjaa schreef:Even nog een vraagje, aangezien er een aantal keer gezegd is dat een pup een baby is... ben ik benieuwd vanaf welke leeftijd een pup baby-af is eigenlijk, in jullie ogen?
eowyn04 schreef:Natasjaa schreef:Even nog een vraagje, aangezien er een aantal keer gezegd is dat een pup een baby is... ben ik benieuwd vanaf welke leeftijd een pup baby-af is eigenlijk, in jullie ogen?
Nou als je een labrador heb, dan duurt het nog wel een paar jaar, die zijn volgens mij nooit puppie af![]()
![]()
*
Zwitsal schreef:ik ben t even kwijt, maar wat is ookal weer de leeftijd van een pup/hond waarop ie zn laatste inenting cocktail krijgt voor zn 'puppytijd' ? (de puppytijd van onze honden is alweer een tijdje terug).
mijn tante (fokster) waarschuwde ons namelijk dat we de pup voor ie al zn inentingen gehad heeft niet op teveel plekken moesten laten komen (bijv in een natuurgebied waar veel wild rondloopt enz).
chocobroodje schreef:Als de hond zo'n hekel aan de bench heeft, waarom hou je er dan niet mee op? Niet elke hond is geschikt voor een bench. Ik zou een fijne mand met deken voor haar neerzetten en haar in de keuken zetten als dat gaat.