Die rot muggen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Re: Die rot muggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 10:29

Tegen de jeuk kun simpelweg een antiallergie tabletje zoals allerfre of zyrtec innemen.

Wij hebben de ventilator op de kamer en geen muggen. (heb nog geen bult gehad *klopt af*)

shatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 13:01

hier nog iemand die gek word van die kleine beestjes:P

ik spuit een uur voor dat ik naar bed ga met VEE RUST(dat kan je ook voor je paard gebruiken) het helpt echt ik heb s nachts geen last meer van dat gezoem

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 15:27

xDramaQueen schreef:
ik meld me, ik heb werkelijk waar alles geprobeerd, ik had zelfs een op maat gemaakt hor, piepdingen, geur dingen, en mezelf ingesmeerd ik werd altijd snachts wakker van het gezoem, muggen slaan letterlijk op hol als ze me ruiken, nu heb ik van me stiefpapa een citronella plant gekregen, hij staat naast me bed en is loeisterk, maar eerlijk is eerlijk, ik ben al een week jeukvrij :D

Door jouw post ben ik eens gaan googlen:

http://dier-en-natuur.infonu.nl/bloemen ... jagen.html

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:05

ik slaap nu op mn ouders bed, gnagna neem mn plant mooi overal mee naar toe :D ik moet hem een naam geven denk ik :')

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:28

LZP - > BB

Ook ik heb enorm veel last. Ze moeten me vanaf begin maart tot eind oktober hebben. Dat mensen zeggen; 'Er zijn nu toch nog geen muggen?' Uhuh :+ Mij weten ze op de één of andere manier altijd te vinden.
Ga morgen ook zo'n plant halen denk ik :j

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 00:34

Ik doe altijd voor ik ga slapen de ramen dicht, lamp op de gang aan, lamp in de kamer uit. Ff half uurtje zo laten en al je muggen zitten op de gang en niet op je kamer :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:05

iefke schreef:
LZP - > BB

Ook ik heb enorm veel last. Ze moeten me vanaf begin maart tot eind oktober hebben. Dat mensen zeggen; 'Er zijn nu toch nog geen muggen?' Uhuh :+ Mij weten ze op de één of andere manier altijd te vinden.
Ga morgen ook zo'n plant halen denk ik :j

savonds even nat sproeien en beetje water geven, gaat ie sterker ruiken heb ik gemerkt.

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:16

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 23:47

Ik weet niet wat ik gedaan heb in mijn slaap vannacht, maar denk dat ik enorm het zitten krabben vanwege muggebulten, maar er zitten echt megakrassen op de rechterkant van mijn gezicht, het is al de hele dag warm, voelt raar en ziet er echt niet uit. Dus dat wordt flink make uppen vrijdag met mijn Propedeuse-uitreiking vrees ik :D

diessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:58

Klamboe over mijn bovenlijf, deken over mijn benen en de katten op het voeteneind :D
In het begin raakte ik nog in paniek als ik een mug hoorde zoemen, maar tegenwoordig weet ik dat ik veilig ben onder mijn klamboe :z