Een topic openen, dier in nood of ziek, maar niet naar de DA

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:03

ik snap dit topic wel :j
ik vindt het ook ergens niet kloppen.

als het niet levens bedreigend is en met een huis tuin en keuken middeltje is het op te lossen zie ik er de ernst niet van in.
zo ook een kreupel paard hoef je niet de eerste dag al mee bij je dierenarts aan te bellen.
braken etc is bij mij een heel ander geval.. mit het gewoon een dot haar is wat er uit komt..
bloed spugen enzo gelijk naar de dierenarts er mee.

mn beestjes zijn mn kindjes en ik handel zoals ik ook met mn kindjes zou doen :)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:04

Lovely schreef:
Op deze manier scheelt het toch weer een consult van de dierenarts, want bokt stelt heus de juiste diagnose wel.

Bokt is geen DA en je studeert echt niet 6 jaar voor iets wat iedereen kan! Er zijn zoveel symptomen die niet ernstig lijken maar dat wel degelijk kunnen zijn! Tuurlijk kan je veel oplossen, maar ik vind niet dat je je dier zorg moet onthouden omdat jij geen consult wilt betalen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:48

Ik moet mij denk ik maar terugtrekken uit dit topic, ik zou volgens de modjes een bepaalde confrontatie aangaan door dit topic te openen.

Dus helaas...dat is het mij niet waard en ook totaal niet mijn intentie, ik heb fijne reactie's meegekregen van jullie en daar ging het mij om ik zat even te twijfelen of ik hier alleen mijn bedenkingen over had.
Is dus niet zoals bokt dat ziet dus helaas, ik moet weer verder.
Jammer dat er op zo'n manier naar wordt gekeken door bokt, lijken me vrijwel alleen maar hele gezonde gedachtengangen welke ook nog eens levensreddend zouden kunnen zijn.

Maar vond het wel netjes om even te melden waarom ik niet meer reageren kan of wil in dit topic....
Bedankt voor jullie oprechte reactie's!! :j

Ojajoh

Re: Een topic openen, dier in nood of ziek, maar niet naar de DA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:22

bedankt voor de opheldering chiqa, geloof me er zijn genoeg bokkers die er net zo over denken en het stokje zullen overnemen ;)
en die bokkers zullen wel minder "bekend" staan bij groen en ook niet zo snel beoordeeld worden ;)

jammer.......maar het boktleven is idd niet altijd eerlijk :n