Wat een schatje zeg! Goed van je dat je hem hebt opgevangen!
Zou toch bellen als ik jou was, anders blijf je je altijd afvragen of ie het gered heeft of niet..
Toekie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-09 09:26
Ga ik ook wel doen hoor, even moed bij elkaar rapen.
Loody
Geplaatst: 05-06-09 09:26
ben ook wel benieuwd Toek ..hup hup even bellen jij. hahaha
Mallodie
Geplaatst: 05-06-09 09:28
Inderdad.. Bellen meid! Je komt het zowieso te weten hoe het zit met kleine pino. En als hij het niet gehaalt heeft dan is hij nu waarschijnlijk een wild vogeltje in de hemel.. zowieso. Al denk ik wel dat hij nog onder ons is!! Zo'n voorgevoel dat ik heb.. Bel maar, zal je opluchten! x
Hey TS, geweldig, vind het zo goed dat er mensen zijn die de moeite nemen om zo'n diertje te redden en wat zien ze er briljant uit als ze nog in hun blootje zitten , met die dopogen en die enorme waffel..
Ik hoop dat je beestje het haalt, hoor!
Je hebt gedaan wat je kon, blijf het volgen hier!
* Sleepte ook altijd beestjes mee naar huis om ze te redden, je hecht je zo snel..
Nou, nu net nog één keertje geprobeerd maar ik denk dat er ivm weekend niet meer wordt opgenomen. Maar bedacht me net dat die mevrouw het ook had over mailen na zessen enzo, dus ik heb even een mailtje gestuurd. Ben benieuwd of ik reactie krijg!
oooooooh wat een lelijkert ! (sorry) maar echt wel een schatje
Sharon_Jims
Geplaatst: 05-06-09 15:27
Ik ga voor je duimen voor positief bericht! Vind het zo goed van je!
Kim90
Geplaatst: 05-06-09 15:33
ik heb ook een baby vogeltje gered een tijdje geleden, heb hem weken gehad, en hij kreeg veren, en werd echt groot. Heb hem toen naar de vogelbescherming gebracht en die heeft hem een aantal weken in een grote voliere gehad, zodat hij kon wennen aan het zelf eten zoeken, en goed leren vliegen. hij is met succes uitgezet daarna
Wij voerden hem levende kleine meelwormpjes, die kun je in doosje bij de dierenwinkels kopen. we varierden ook afentoe met wat geweekte brokjes. En gaven afentoe wat druppeltjes water met een pipetje ( hij kon zelf niet goed drinken uit een bakje ).
Succes, ik hoop dat ie het haalt!!
Toekie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-09 18:10
UPDATE
Pino leeft nog!!! Zojuist een mailtje terug van de vogelopvang. Daarin staat dat het tot nu toe redelijk goed gaat, maar dat het nog niet willen zeggen dat hij het ook overleeft.
Duimen met z'n allen!!
Ik heb trouwens de link van dit topic doorgestuurd naar de opvang.
Francis
Geplaatst: 05-06-09 18:11
Yey voor Pino!! Kom op kleine vechter, je kunt het!