DUDIEFOREVER schreef:Idd, als mijn rat dood gaat, zit ik ook wel te janken hiero hoor.
Ik beweer ook niet dat dat niet zo is, tuurlijk ik jank ook wel als mijn cavia doodgaat.. Maar om hond jank ik harder.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xTamara schreef:DUDIEFOREVER schreef:Idd, als mijn rat dood gaat, zit ik ook wel te janken hiero hoor.
Ik beweer ook niet dat dat niet zo is, tuurlijk ik jank ook wel als mijn cavia doodgaat.. Maar om hond jank ik harder.
Munnie schreef:Marlinh: waar de discussie eigenlijk over ging bij mij dan hoe die dus ontstond was dat je met elk beest naar de DA moet gaan en als je dat niet doet in mijn ogen niet spoort
Munnie schreef:Marlinh: waar de discussie eigenlijk over ging bij mij dan hoe die dus ontstond was dat je met elk beest naar de DA moet gaan en als je dat niet doet in mijn ogen niet spoort
MariekeB schreef:Ehhh ik heb laatst mijn konijn moeten laten opereren voor 500 euro.
Zou je dat ook laten doen ?
MariekeB schreef:Ehhh ik heb laatst mijn konijn moeten laten opereren voor 500 euro.
Zou je dat ook laten doen ?
zonnebloem18 schreef:Ik heb eergisteren een beestje dat ik nog maar 4 dagen in huis had laten opereren.
Kassa 165 euro maar moet ik het dan maar niet doen en een verder gezond beestje van 4 maanden maar in laten slapen??