Net nog met Marc aan het zoeken geweest, maar we kunnen geen nestje meer vinden. Wel lag er een aangevreten duif, dus mams is nog wel in de buurt.
Nu Pluis toch levensvatbaar lijkt, noemen we haar waarschijnlijk "Bikkel". Ik dacht echt dat ze het niet zou halen, maar er is een wonder gebeurt dat ze nog steeds bij ons is.
Zit ook elke dag ff te gluren in het topic, wat een dotje zeg Moet eerlijk zeggen dat ik Pluis ook een erg leuke naam vind. Bloempje noemen we vaak Plofje, omdat ze zich overal laat vallen.
Wel heel jammer dat je de rest van het nest niet kunt vinden... Hoe oud is Pluis nu? Ken je niet een mama met kittens die haar zou kunnen/willen adopteren?
Haha ik ben het met de meesten eens dat Pluis toch leuker is dan Bikkel, maar een bikkel is het zekers en de poes is het niet alleen, vind het erg knap wat je doet, respect!!! Hopelijk komt alles goed, maar zo te horen hoeven we ons geen zorgen te maken. bikkel is in zeer goeie handen
fijn te horen dat het goed gaat met Bikkel! het is zo een scheetje! we wachten de "openogenfoto" nog even af
MarliesV
Geplaatst: 11-05-09 09:16
Hey Karin, lees net dat Pluisje omgedoopt is naar Bikkel. Helemaal toepasselijk bij haar. Ze is een Bikkel.
Heb je het nestje niet kunnen vinden dus? Volgens Berend komen ze vanzelf wel weer tevoorschijn. (hij heeft er verstand van ik niet, ben een hondenmens)
Hopen dat het allemaal met de anderen ook goed komt. En misschien dat je via bokt de rest nog een fijn plekkie kan geven.
Wat goed om te lezen dat Pluis.. Bikkel er nog steeds is en het goed gaat met hem! Voor de zekerheid duim ik nog even verder, maar vind het echt super dat jullie deze kleine een kans hebben gegeven!
merensje
Geplaatst: 11-05-09 09:39
Ik vind Pluis ook leuker.... , maar ja, jij moet het beesie roepen he? Dus fijn dat t nog steeds goed gaat met het kleine Bikkeltje! (eh toch?)
Warmtelamp heb ik sinds vrijdag niet meer boven haar hok, ze moet het nu hebben van elke 3 uur een verse kruik.
En ja, ik mag haar iedere x roepen, we vonden Bikkel tot echt toepasselijker, ook al ziet ze er nu nog erg pluizig uit.
De oogjes zijn al bijna open, ik wacht nog even met een foto maken totdat ze helemaal geopend zijn.
*houd jullie in spanning*
Voor de rest van het nest, ik ben elke dag op zoek, maar goed, we wonen op een boerderij op 11 Ha grond, dus mams kan ze echt overal naartoe gesleept hebben.