Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunny_l0ve schreef:Ik vind het eigenlijk ook wel erg dat sommige baasjes hun hond alleen op bevel laten poepen of plassen! Ik zou het zelf wel erg vinden als ik niet naar de wc mag als ik nodig moet en wachten tot het wel moet. Of zie ik dit ook al weer verkeerd?
sunny_l0ve schreef:Ik vind het eigenlijk ook wel erg dat sommige baasjes hun hond alleen op bevel laten poepen of plassen! Ik zou het zelf wel erg vinden als ik niet naar de wc mag als ik nodig moet en wachten tot het wel moet. Of zie ik dit ook al weer verkeerd?
Chiqa schreef:prii schreef:Dit heb ik NOOIT gezegd, ik zeg dat ik het hem moeilijk kan aanleren, omdat hij nogal eigenwijs is en ik heb gezegd dat hij niet weet waar hij wel en niet mag plassen, maar ik heb nooit gezegd dat ik hem dat niet kan verbieden!
Onee? Dit zijn toch echt anders je eigen woordenprii schreef:Een hond weet niet tegen welke heg hij wel of niet mag plassen.
Ik kan moeilijk zeggen: Roxy, tegen deze heg mag je niet plassen hoor.
Chiqa schreef:Waarom hebben die mensen een hond vraag ik mij af?
Prinslover schreef:Wat een heilige reacties allemaal hier. Volgens mij gebeurd het iedereen wel eens, dat je aan het lopen bent en ineens begint je hond te plassen.. en oeps, ja dat kan wel eens een heg zijn... Liever niet natuurlijk! Maar soms kan je er echt zo snel niks aan doen.. Ik vind het echt achterlijk hoe die man reageert
Dat je het niet leuk vind, dat is te begrijpen, maar dat kan je ook normaal zeggen... Bah, dat asociale gedrag tegenwoordig. :/
WildWings schreef:sunny_l0ve schreef:Ik vind het eigenlijk ook wel erg dat sommige baasjes hun hond alleen op bevel laten poepen of plassen! Ik zou het zelf wel erg vinden als ik niet naar de wc mag als ik nodig moet en wachten tot het wel moet. Of zie ik dit ook al weer verkeerd?
Euuh, maar iedere hond die niet 24/7 ergens z'n behoeftes kan doen heeft dat 'probleem': ze moeten allemaal wachten tot ze uitgelaten worden. En tijdens het uitlaten wordt dan op het daarvoorbestemde plekje het commando gegeven.. zo vreselijk is dat toch niet, of wat
prii schreef:Volgens mij staat daar toch echt dat het MOEILIJK is en NIET dat ik hem niet kan verbieden ;)
Maar misschien vat jij dat anders op
prii schreef:Ik kan moeilijk zeggen: Roxy, tegen deze heg mag je niet plassen hoor.
Marijee schreef:Hij staat wel in zijn recht, maar zijn reacite is wel heftig. Wel kan ik begrijpen, als er tig honden op een dag daar gaan lopen plassen dat je daarook flink zat van word...