Normaal herken ik ze gewoon aan kleur en/of aftekening. Indien daar twijfel over is, markeer ik met een beetje nagellak onder de poot.
Ik heb wel een keer een nest gehad met 2 katers die bijna identiek waren. kon ze met geen mogelijkheid uit elkaar houden toen ze 12 weken waren (daarvoor wel). Ben naar de DA gereden, chip uit laten lezen en bij de ene een stuk haar weggeknipt op de rug en die in paspoort geplakt. Zo kon ik er echt niet omheen
Overigens dachten die mensen alsnog dat ze het verkeerde kitten hadden gekregen, want hun kater had geen ballen (kuch, echt wel, maar nog niet zo groot) en nog erger, hij/zij had tepels! Dachten dus dat het een poesje was, zucht!
Ja die mensen heb je ertussen. Wij moesten een keer een poes castreren, toen t dier kwam bleek dat t een kater was
Lijkt me nog wel lastig zeg, om die kittens uit elkaar t houden. Zeker als ze op elkaar lijkende tekeningen hebben.
sunny_l0ve
Geplaatst: 21-06-09 21:34
ik zie het al voor me, mooie roze nagellak bij een katertje Wel een handige manier. Alleen dat vacht wegknippen is wel een beetje zonde, maar het groeit wel gewoon terug. Wat grappig van die mensen! Die dachten dat ze gefopt waren met de verkeerde...
nee, ze krijgen geen stamboom maar dat betekent niet dat je ze geen namen kunt geven?
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-09 21:44
sunny_l0ve schreef:
oke, je hebt ze toch nog te weten overtuigen?
Ja uiteindelijk wel
cissy schreef:
nee, ze krijgen geen stamboom maar dat betekent niet dat je ze geen namen kunt geven?
Ik geef altijd namen hoor Meestal gewoon koosnaampjes, geen officiële. Maar dat doe ik met de volle kittens ook niet. Zodra de eventuele eigenaren de naam weten, noem ik ze daarbij.