Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:dit komt gewoon van internet
Recept gebakken spons:
-Boter bakken in de pan
-Gesmolten boter over een spons gieten
-Voeren aan een kat
-Hierdoor explodeert zn maagje ...
sunny_l0ve schreef:Hoe ver mensen al niet gaan voor hun geliefde tuintje. Misschien kun je zelf even je tuin onderpissen, dan baken je je territorium af.
Een emmer water zal wonderen doen, i.p.v. een kat mishandelen en afschieten.
slimmerik schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat mensen het de normaalste zaak van de wereld vinden dat mensen die niet van katten, hun vogelmoordzucht en hun stront houden alles in het werk moeten stellen om ze buiten de tuin te houden.....
Je zadelt die mensen op met frustraties, onkosten en ongemak van jouw verantwoording.... te gèk voor woorden.
Heb ooit al eens een hardnekkige kat en een nog onredelijker baasje op het volgende getrakteerd:
kat gevangen, naar de andere kant van Nederland gebracht en bij asiel afgeleverd. Baasje een briefje in de bus gedaan waar lieveling te vinden was.
Een week daarna had baasje de tuin afgesloten met petsafe, zodat kat in eigen tuin voortaan bleef.
Adil18 schreef:Sommige reacties hier zijn echt niet te vatten.
Slimmerik, jij zegt exact dat wat ik denk! Het is toch echt absurd dat mensen geld uit moeten geven omdat het dier van een ander de tuin sloopt....
En dan sommige reacties van hondeneigenaren hier, dat je dan zelf maar je territorium moet gaan afbakenen door overal te pissenEcht waar, dat zijn de reacties van mensen die er voor zorgen dat ik mijn hond niet in vervolg terug roep als hij achter een kat aan gaat in de tuin. Dan kan er meer van komen dan alleen wegjagen aar als ik deze walgelijke reacties dan lees maakt me dat geen ene moer uit
djoya schreef:mee eens en hetzelfde geld voor walgelijke kinderen. Die in de wijk voor mijn auto spelen. want we zijn overbevolkt
Buitenzorg schreef:djoya schreef:mee eens en hetzelfde geld voor walgelijke kinderen. Die in de wijk voor mijn auto spelen. want we zijn overbevolkt
Misschien werkt Lia der oplossing ook wel voor jouw probleem...![]()
![]()
(Sorry Lia, ik ken je persoonlijk maar ga mee met Caro, ik had je idd ook hoger ingeschat. Pak het baasje aan, niet de onschuldige kat...)
slimmerik schreef:Tja, de kinderen spelen vóór de auto maar die rotkatten er boven op![]()
En zoals TS al zegt.... spoor die baasjes maar eens op in een woonwijk... geen zin en tijd voor ... dus dan moet de kat het maar ontgelden. Blijkbaar zijn de baasjes toch niet zo'n grote dierenvriend dat ze hun beesten "vogelvrij" de straat op jassen...![]()
"Vrij" om vermoord te worden of platgewalst te worden door het verkeer....
Citaat:Tja, de kinderen spelen vóór de auto maar die rotkatten er boven op![]()
En zoals TS al zegt.... spoor die baasjes maar eens op in een woonwijk... geen zin en tijd voor ... dus dan moet de kat het maar ontgelden. Blijkbaar zijn de baasjes toch niet zo'n grote dierenvriend dat ze hun beesten "vogelvrij" de straat op jassen...![]()
sunny_l0ve schreef:Citaat:Tja, de kinderen spelen vóór de auto maar die rotkatten er boven op![]()
9 van de 10 katten weten echter snel genoeg dat verkeer gevaarlijk is.
Tancreda4 schreef:Katten kunnen voorzichtig zijn, maar 9 van de 10 x weten dat het verkeer gevaarlijk is? Volgens mij niet. Ze hebben soms net zulke domme acties als eenden, schrikken van autos als je in de berm zit en vervolgens als reactie deweg op rennen... Plat beestje....
sunny_l0ve schreef:Dan mag je mij zeggen waarom ik in 6 jaar tijd nog maar 2 katten zijn overreden door de bus bij ons in de buurt. Zou je toch zeggen dat ze allemaal een voor een kapot gaan