Petite schreef:Quellian, jij hebt zelf neergezet: je bent nog maar 19 of net 20, dus ik snap dat je op dit moment nog geen kinderen wil.
Ik heb eerder het idee dat jij gewoon leest wat je wil lezen. En paintlinger vijandig? Ze zegt toch zelf iedereen moet het zelf weten, het is gewoon haar mening die ze heel netjes hier neerzet. Dat jij dat als vijandig ervaart is niet de fout van paintlinger.
Daarbij wat voor argumenten heb jij dat je mensen niet met dieren kunt vergelijken?
Vijandig? Heb ik Paintlinger vijandig genoemd? Wil je dat dan quoten, want ik kan het me zo niet herinneren.
Iedereen moet het absolúút zelf weten, maar ik vind het altijd grappig als jonge meiden zeggen nooit kinderen te willen, want ik hoor mezelf. Toen mijn zus zwanger (was ik 18) raakte was ik compleet van de kaart, want ik begreep niet wat ze met zo'n stinkend en kwijlend monster moest, onvoorstelbaar vond ik het! En nu ben ik er ook niet over uit of ik wel of geen kids wil hoor, het is mij om het even en staat voor mij compleet los van het dierenoverschot. Dus ik veroordeel niemand, ik ben ook kinderloos, ik heb het púúr over de dieren hier 
En de argumenten waarom dieren niet met mensen te vergelijken zijn heb ik eerder in dit topic al gepost