anneliesdj schreef:Mist schreef:gewoon...uit het asiel, kijken wat je aanspreekt !
Daar ben ik helemaal niet tegen maar in asiels zie je zelden katten met wat langer haar en dat vind ik juist zo mooi.
Mirjanne; bedankt voor de link, ik zal het eens bekijken.
Mijn twee allerliefste katten ooit kwamen uit het asiel..... (sorry crossmonster, Pluis is een schatje maar makkelijk is een ander begrip

Als je voor een raskat kiest, moet je je ook realiseren; wil je dat ze buiten komen?
Een dure raskat laat je niet zomaar rond lopen, of je moet je tuin hermetisch afzetten.
Halve langharen zijn prachtig, je hebt wel enig onderhoud, en bedenk je dus of je je katten wel of niet naar buiten wil laten gaan.
We hebben zelf een gekruiste langhaar, absoluut geen geschikte kat voor kleine kinderen ondanks dat haar ouders beiden super lieve katten zijn.
Van een wat oudere kat is vaak duidelijk wat voor karakter ze hebben, van een kitten is het afwachten.
Een vriendin van me heeft 2 maine coons van 6 jaar oud, herplaatsers en goedzakken eerste klas. Ze komen ook niet buiten......
Succes verder, want katten zijn zó vreselijk leuk