Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heyitsme schreef:En dat van die voeding wist ik te laat, morgen is dat ongeveer het eerste wat ik ga halen
Lalidan schreef:Oké, dan is het in mijn ogen NU tijd voor een andere dierenarts!!!
Een kat kan niet zo lang zonder fatsoenlijke voeding, en als hij nu nog niet fatsoenlijk eet dan is er ook iets meer aan de hand!! Er zou namelijk geen reden moeten zijn waarom hij niet eet, want volgens de dierenarts mankeert hij buiten vocht achter de longen immers niets. Waarom eet hij dan niet???!!!!!
Mijn kat is op zondagavond aangereden en had zoals gezegd zijn gehele bek kapot, en echt kapot. Hij heeft van zondagavond tot vrijdagavond bij de DA gezeten, waar ze hem dwangvoeding en infusen gegeven hebben. Ik heb aangegeven dat hij zonder zijn broer echt niet ging eten. Daarop mocht ik hem vrijdagavond komen halen, maar hij moest gaan eten, en NORMALE porties gaan eten en wel vóór zaterdagochtend. Zo niet, dan moest ik hem zaterdagochtend onmiddelijk terugbrengen, omdat dat gewoon erg schadelijk is voor een kat om langer dan 12 weinig of niet te eten. Mijn kat kwam thuis met ontzettend veel pijn aan zijn bekje, zonder pijnstillers, zonder wat dan ook. Ik heb van alles aan eten meegebracht en meegekregen, met het idee, wat hij eten wil, wil hij eten. Hij heeft alles opgegeten, ondanks de pijn.
Dat jouw kat niet eet, is echt niet normaal. Dat jij pas na half drie terecht kan om dwangvoer te halen, is helemaal niet normaal.
Ik zou minstens een andere DA bellen voor een second opinion. Of ben ik nou de enige die er zo over denkt????
Black2000 schreef:Maar is het zo heel erg dat de kat even niet eet? Wij eten toch ook niet als we ons niet lekker voelen, en zoals ik hoor, drinkt hij wel, dat is een goed teken! Is mijn mening hoor, correct me if i'm wrong!
marleen_usar schreef:Als een kat langer dan 24 uur niet eet is dat zeer schadelijk, mijn moeder had een kat die dood ziek was en de d.a waarschuwde echt dat hij moest gaan eten binnen 24 uur.
Amanda schreef:Chiqa: nu weten we het wel. TS heeft je boodschap nu waarschijnlijk wel begrepen.
heyitsme schreef:Ik kan vanmiddag voeding ophalen, pas na half 3, tot die tijd voer ik hem zelf wat, water, en wat vla,