Mooie ouders, maar wat voor katjes komen daar dan uit? Een mengelmoesje dus. Vind het vooral raar van de eigenaren van Gideon, dat ze dat zomaar doen, is nou niet echt goed voor zijn bloedlijnen..
@Babico3: Dit heet experimenteel fokken. Als de houder van de kater benieuwd is naar de kruising, wordt er wel eens op een ''rasloos'' poesje gedekt. Daar ze Roos erg mooi vond, heeft ze dus een dekking toegestaan. Roos is gewoon getest en ik heb ook voor de dekking betaald, dus ik zie het probleem niet hoor. En je moet toch toegeven dat het resultaat er mag wezen
Tja, nieuwe foto's. Ik heb ze al wel, maar ze zijn vrij donker. Moeders was het niet eens met verschoning van de la, waarin ze lag, dus ze heeft de kinders verhuist naar het huisje van de krabpaal. Dat is kleiner en donkerder helaas. De kindjes doen het prima. Ze groeien goed. In 3 dagen tijd zijn ze gemiddeld 30 gram aangekomen
Ik zal vanavond even kijken hoe de foto's zijn, die ik in het nieuwe huisje gemaakt heb.
Annettee
Geplaatst: 16-04-09 18:49
Wat een lieverdjes zeg! Erg mooie aftekeningen hebben ze.
Kimmes
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-09 20:04
Wat nieuwe foto's. Helaas niet allemaal even scherp doordat ze in dat huisje liggen. Maar ja, het geeft een idee
Mijn kat is van de week ook voor het eerst gedekt door een kater hier in de buurt... Ben echt benieuwd en vind het zeker spannend over hoe het gaat lopen...