Nikki__ schreef:Waarom ik zo moe wordt van de BARFers is omdat ze mensen die brok voeren vaak walchelijk vinden en door gigantisch hun mening door te drammen zo maar proberen om iedereen op BARF te krijgen en dan dit soort topics openen en alleen maar het versvoeren aanmoediggen!
vergeet niet erbij te vertellen dat dit ook nog eens vaak ten koste gaat van het dier...Dier reageerd slecht op vers, wordt er argumneten als "ontgiftigen" uit de boekjes gehaald. Dier droogt uit, wordt steeds zieker...nou noem dat maar rustig vergiftigen.
Ja ik ben ook boos, er ook ooit 'ingetrapt'' BARF dat zou het helemaal moeten zijn. Lukte niet dier werd verschrikkelijk ziek.
En nu wordt er door TS (Rosita) beweerd dat het niet zou lukken omdat ze een ver doorgefokt beest was.
Ja en dat zijn dus hele normale anwoorden als je dan utieindelijk toch kiest voor de brok waar ze het nu weer prima op doet.
Dit weekend weer mogen ervaren dat mijn hond ook geen KVV kan verdragen, give it a try dit is het zoveelste weekend dat ik stront heb moeten ruimen en braaksel. Dier is echt dood en dood ziek geweest,
omdat het elk weekend raak lijkt, ben ik gaan kijken naar het eten, en ja hoor! AHV kan ze niet verdragen dat werkt als een gif op haar ingewanden.
Met Anuschka zou ik wel in discussie willen gaan hoe dit toch mogelijk is, vidn jou verhaal een stuk vriendelijker overkomen dan de gemiddelde barfer die je vrijwel meteen afmaken.
Mss dat jij mij kan vertellen hoe dit toch in godensnaam mogelijk is dat en een hond en een kat van mij zo reageren.
Ps mn hond is niet doorgefokt

Nikki__ schreef:mij)Jij zegt zo dicht mogelijk bij de natuur te willen staan en zo veel mogelijk natuurlijke prooidieren...
Laat je ze er dan ook op jagen? Krijg het dier ook de voedingsstoffen binnen die hij in het wild zou krijgen?
Presies dat punt heb ik ook al eens nagegaan, wordt er altijd zo gekscherend tegen een 'brokkenpiloot' gezegt er staat toch geen brokjes machine in het wild?
Nee ok, maar staat er wel een diepvries??