Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjouks schreef:Een jaar terug hebben we eens een schraapsel van zijn huid laten halen, ook voor dermatologisch onderzoek door de dierenarts. Hier is niets uitgekomen..
XoNo schreef:Ben ik het mee eens, maar om er nu gewoon lukraak weer een AB kuur in te gooien...daar word je hond ook niet beter van
Snap ook best dat je op het advies van de DA afgaat, doe ik normaal gesproken ook, maar niet met voer. Ik heb toch sterk het idee dat de meeste DA's daar niet veel kaas van gegeten hebben.
Maar TS, heb je hem nu op hypoallergeen brokken staan? Merk je misschien al iets?
XoNo schreef:Ben ik het mee eens, maar om er nu gewoon lukraak weer een AB kuur in te gooien...daar word je hond ook niet beter van
Snap ook best dat je op het advies van de DA afgaat, doe ik normaal gesproken ook, maar niet met voer. Ik heb toch sterk het idee dat de meeste DA's daar niet veel kaas van gegeten hebben.
XoNo schreef:Maar TS, heb je hem nu op hypoallergeen brokken staan? Merk je misschien al iets?
Isabonny schreef:TS , Ik heb je gisteren een pb tje gestuurd, maar ik zie dat die nog steeds in het UIT vak staat en niet in de VERZONDEN items. Hoe dat kan is me een raadsel, dus dan maar hier reageren.
singasong schreef:Waarom?
Tis niet zo dat als je er niet in geloofd dat het dan niet werkt .....
Nikka schreef:singasong schreef:Waarom?
Tis niet zo dat als je er niet in geloofd dat het dan niet werkt .....
Mijn hond met een voedselallergie is daar geweest, het voer wat hij op dat moment at was prima (KVV) volgens hun. Hond was continu aan de schijterij. Heb allerlei druppeltjes en poedertjes gebruikt van Laarakker zonder enig effect. Ben toen uit wanhoop een andere voersoort gaan proberen en kwam uit bij een brok. Daar gaat het tot op heden uitstekend mee. Ben nu toch wel erg kritisch geworden tav Laarakker.
sjouks schreef:Wat een reacties allemaal, ik zit inderdaad niet zo vaak op bokt.
We hebben hem nu ongeveer een week op het brok zitten.
Wat we nu merken is dat hij een stuk minder krabt en bijt, hij is niet meer zo rood, en is weer een stuk opgewekter. Een verbetering dus.
singasong schreef:Eén keer naar Laarakker wil niet zeggen dat hij meteen genezen is. Vaak heeft de holistische wijze veel langer nodig. Soms spreek je wel over een jaar of langer. Ligt er ook aan hoe lang een dier er al mee rondloopt en wat hij heeft natuurlijk.
singasong schreef:Als zij zeggen dat het voer ok is omdat ze het doorgemeten hebben en het blijkt later dat het voer absoluut niet ok is, hebben ze toch wel duidelijk een probleem met hun diagnostiek.Ben dan niet meer terug geweest/ advies gevraagd? Als de klachten aanhouden lijkt het mij dat je wel aan de bel moet trekken. Dat zou je toch ook doen als je naar een andere DA was geweest?
Eén keer naar Laarakker wil niet zeggen dat hij meteen genezen is. Vaak heeft de holistische wijze veel langer nodig. Soms spreek je wel over een jaar of langer. Ligt er ook aan hoe lang een dier er al mee rondloopt en wat hij heeft natuurlijk.
Nikka schreef:singasong schreef:Als zij zeggen dat het voer ok is omdat ze het doorgemeten hebben en het blijkt later dat het voer absoluut niet ok is, hebben ze toch wel duidelijk een probleem met hun diagnostiek.Ben dan niet meer terug geweest/ advies gevraagd? Als de klachten aanhouden lijkt het mij dat je wel aan de bel moet trekken. Dat zou je toch ook doen als je naar een andere DA was geweest?
Eén keer naar Laarakker wil niet zeggen dat hij meteen genezen is. Vaak heeft de holistische wijze veel langer nodig. Soms spreek je wel over een jaar of langer. Ligt er ook aan hoe lang een dier er al mee rondloopt en wat hij heeft natuurlijk.Na verandering van voer had ik binnen een aantal dagen geen probleem meer. Lijkt me een beetje onzinnig en zeer prijzig (!) om dan een jaar bij Laarakker bezig te moeten zijn.