website tegen Pittbullachtige

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: website tegen Pittbullachtige

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:15

Lia_ schreef:
Dan kijk je er toch niet naar Rolleyes

lekker makkelijk gezegt als je werkelijk alles hebt gedaan om je hond te behouden en er werkelijk kapot van bent geweest! alleen al dit topic zien doet me pijn

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:16

Een paar jaar geleden was een baby doodgebeten door een husky Lachen Maar maakt dat alle husky's vals... nee dacht et niet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:18

@ anneliesdj, zo als je al had kunnen lezen ga ik hier geen plaatsen of details noemen Knipoog

@ breezy302, waarom blijf je hier dan maar lezen als het je zo'n pijn doet???? Koe

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:19

lifaya schreef:
Een paar jaar geleden was een baby doodgebeten door een husky Lachen Maar maakt dat alle husky's vals... nee dacht et niet Knipoog

Ach struisvogel politiek... er zijn maar weinig pittbul eigenaars zonder tatoo's om maar een voorbeeld te noemen... ROFL

Niet alle mensen met een tattoo hebben overigens een pittbull Haha!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:20

Wat heeft een tattoo met een pitbull te maken ? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:21

ik heb staffs en geen tattoos! wel een piercing maar ach ik merk nu wel weer heel bekrompen en trieste mensen je in dit land heb t! mensen die er 0,0 informatie over weten banketstaaf maar een eind raak te walgelijk voor woorden!

zullen we voortaan alle shetlanders af gaan maken omdat ze een kind eraf hebben gegooit? precies hetzelfde als met pitjes

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:22

ik ben een keer van een welsh a afgegooid Huilen van het lachen zullen we ze afschaffen? ze zijn vals en gooien iedereen eraf Huilen van het lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:22

lifaya schreef:

Niks, maar de combinatie is imo ronduit aso en heeft niks met hondenkennis te maken maar met een hond die gebruikt wordt als een soort verlengde vuist (lees:wapen)

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:23

slimmerik schreef:
lifaya schreef:

Niks, maar de combinatie is imo ronduit aso en heeft niks met hondenkennis te maken maar met een hond die gebruikt wordt als een soort verlengde vuist (lees:wapen)

Dus jij wil beweren omdat ik een tatoo heb, en dol ben op stafford ed dat ik een aso ben?? Hoe bekrompen kunnen mensen zijn Slapen Sigaar

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:24

lifaya schreef:
ik ben een keer van een welsh a afgegooid Huilen van het lachen zullen we ze afschaffen? ze zijn vals en gooien iedereen eraf Huilen van het lachen

Je lééft tenminste nog ... niet dan?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:24

Slimmerik: Echt je berichten zijn gewoon aso.

Inderdaad bekrompen noem je zoiets.

Behoorlijk grof om te zeggen dat mensen die een tatoo hebben en een bepaald hodnenras aso zijn. Slaat werkelijk nergens op.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:25

chantalvdv schreef:
slimmerik schreef:

Dus jij wil beweren omdat ik een tatoo heb, en dol ben op stafford ed dat ik een aso ben?? Hoe bekrompen kunnen mensen zijn Slapen Sigaar

Gestoord sommige mensen zijn beetje kortzichtig...

Rennie89

slimmerik schreef:
lifaya schreef:

Slaat nergens op. Kun je net zo goed zeggen: Alle mensen met zwart haar hebben een pitbull... slaat ook nergens mee op... Ken weinig mensen die zo'n hond als wapen gebruiken, eerder als kussen Knipoog
Ik heb trouwens geen tatoo, maar ben wel gek op dit soort honden Knipoog omdat ik ze simpelweg gewoon mooi vind

slimmerik

chantalvdv schreef:

Ik heb het percentage van 90% genoemd... héél misschien val je onder die 10 % die nog overbleef Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:26

Als je een site mag maken omdat je een bepaald hondenras leuk vindt, waarom zou je dan niet een site mogen maken als je het ras niet leuk vindt?

Hoe je erover denkt maakt volgens mij niet uit, dit valt toch gewoon onder vrijheid van meningsuiting?

slimmerik

LADPR schreef:
Slimmerik: Echt je berichten zijn gewoon aso.

Inderdaad bekrompen noem je zoiets.

Behoorlijk grof om te zeggen dat mensen die een tatoo hebben en een bepaald hodnenras aso zijn. Slaat werkelijk nergens op.

Leer lezen zou ik zeggen ROFL

Limanade

slimmerik schreef:
lifaya schreef:

Ach struisvogel politiek... er zijn maar weinig pittbul eigenaars zonder tatoo's om maar een voorbeeld te noemen... ROFL

Niet alle mensen met een tattoo hebben overigens een pittbull Haha!

ik heb een bull terrier.. jaja een vechthond.. heb geen tattoo's en draag nette kleren.. heb gewoon een normale baan.. maakt mij dat dan NIET als een aso? omdat ik geen tattoos heb?
mijn vriend heeft wel tattoo's.. heeft een super goede baan en verdient meer dan gemiddeld werkend nederland.. maar hij heeft een stafford.. is hij dan WEL een aso??

aso's zijn mensen met vooroordelen die er geen moeite voor willen doen om verder te kijken dan hun 'niet zo wijze neus' lang is!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:27

slimmerik schreef:
lifaya schreef:

Je lééft tenminste nog ... niet dan?

En dan? ben er wel afgegooid, vals! Huilen van het lachen Er zijn zoooo weinig mensen die dood gaan aan honden beten, veel meer verkeersdoden heb je, dus dan maar de auto afschafen? zal meer dan 10000 doden per jaar schelen denk ik zoo!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:28

[***] schreef:
Als je een site mag maken omdat je een bepaald hondenras leuk vindt, waarom zou je dan niet een site mogen maken als je het ras niet leuk vindt?

Hoe je erover denkt maakt volgens mij niet uit, dit valt toch gewoon onder vrijheid van meningsuiting?

Ja, klopt maar misschien zijn pittbuls eigenaars wel errug selecitief... of kortzichtig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:28

slimmerik schreef:
Leer lezen zou ik zeggen ROFL

Lezen is geloof ik niet zozeer het probleem hier, maar begrijpend lezen lijkt wat ingewikkeld voor sommigen Knipoog

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:29

lifaya schreef:

Je lééft tenminste nog ... niet dan?[/quote]
En dan? ben er wel afgegooid, vals! Huilen van het lachen Er zijn zoooo weinig mensen die dood gaan aan honden beten, veel meer verkeersdoden heb je, dus dan maar de auto afschafen? zal meer dan 10000 doden per jaar schelen denk ik zoo![/quote]

doe dan ook alle vliegtuigen Clown

Ellen__

wie is er nu kortzichtig,je doet je naam niet echt eer aan he Vork

LADPR

Slimmerik dus elk hondenras dat een keer iets dood moet afgemaakt worden?

Zullen weinig hondenrassen voerblijven dan ben ik bang. Denk dat de honden die hier als gevaarlijk worden afgeschilderd het dan nog aardig lang volhouden in vergelijking met andere rassen

Het slaat gewoon nergens op wat je allemaal zegt.

Ik heb volgens die site ook een vechthond want de mijne heeft ook de o-benen bouw, nou jee ren er hard voor weg hoor!
Het is dan een mega lieve jachthond maar goed je weet het maar nooit, ooit zal hij vast wel iemand dood bijtne of zo dan

Teelee

slimmerik schreef:
chantalvdv schreef:

Ik heb het percentage van 90% genoemd... héél misschien val je onder die 10 % die nog overbleef Knipoog

Jij hebt het precentage genoemd icm de verkeerde baasjes. Er zijn meer dan 10 procent van de eigenaren die gewoon dit soort honderassen geweldig vind om als huisdier te hebben. Tuurlijk zijn er genoeg die het een leuk ras vinden om aan de ketting te leggen en verder weinig mee te doen. Maar ik durf te wedden dat er meer mensen zijn dan die 10% die jij noemt die kiest voor zo'n hond om als huishond en MAATJE te hebben!(en hem ook daadwerkelijk als maatje hebben!) En niet om aan de ketting te leggen!

Limanade

nogmaals.. :

aso's zijn mensen met vooroordelen die er geen moeite voor willen doen om verder te kijken dan hun 'niet zo wijze neus' lang is!