Lia_ schreef:Dan kijk je er toch niet naar
lekker makkelijk gezegt als je werkelijk alles hebt gedaan om je hond te behouden en er werkelijk kapot van bent geweest! alleen al dit topic zien doet me pijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lia_ schreef:Dan kijk je er toch niet naar
lifaya schreef:Een paar jaar geleden was een baby doodgebeten door een huskyMaar maakt dat alle husky's vals... nee dacht et niet
lifaya schreef:Wat heeft een tattoo met een pitbull te maken ?
slimmerik schreef:lifaya schreef:Wat heeft een tattoo met een pitbull te maken ?
Niks, maar de combinatie is imo ronduit aso en heeft niks met hondenkennis te maken maar met een hond die gebruikt wordt als een soort verlengde vuist (lees:wapen)
lifaya schreef:ik ben een keer van een welsh a afgegooidzullen we ze afschaffen? ze zijn vals en gooien iedereen eraf
chantalvdv schreef:slimmerik schreef:
Niks, maar de combinatie is imo ronduit aso en heeft niks met hondenkennis te maken maar met een hond die gebruikt wordt als een soort verlengde vuist (lees:wapen)
Dus jij wil beweren omdat ik een tatoo heb, en dol ben op stafford ed dat ik een aso ben?? Hoe bekrompen kunnen mensen zijn![]()
slimmerik schreef:lifaya schreef:Wat heeft een tattoo met een pitbull te maken ?
chantalvdv schreef:Dus jij wil beweren omdat ik een tatoo heb, en dol ben op stafford ed dat ik een aso ben?? Hoe bekrompen kunnen mensen zijn![]()
LADPR schreef:Slimmerik: Echt je berichten zijn gewoon aso.
Inderdaad bekrompen noem je zoiets.
Behoorlijk grof om te zeggen dat mensen die een tatoo hebben en een bepaald hodnenras aso zijn. Slaat werkelijk nergens op.
slimmerik schreef:lifaya schreef:Een paar jaar geleden was een baby doodgebeten door een huskyMaar maakt dat alle husky's vals... nee dacht et niet
Ach struisvogel politiek... er zijn maar weinig pittbul eigenaars zonder tatoo's om maar een voorbeeld te noemen...![]()
Niet alle mensen met een tattoo hebben overigens een pittbull
slimmerik schreef:lifaya schreef:ik ben een keer van een welsh a afgegooidzullen we ze afschaffen? ze zijn vals en gooien iedereen eraf
Je lééft tenminste nog ... niet dan?
[***] schreef:Als je een site mag maken omdat je een bepaald hondenras leuk vindt, waarom zou je dan niet een site mogen maken als je het ras niet leuk vindt?
Hoe je erover denkt maakt volgens mij niet uit, dit valt toch gewoon onder vrijheid van meningsuiting?
slimmerik schreef:Leer lezen zou ik zeggen
lifaya schreef:ik ben een keer van een welsh a afgegooidzullen we ze afschaffen? ze zijn vals en gooien iedereen eraf
slimmerik schreef:chantalvdv schreef:Dus jij wil beweren omdat ik een tatoo heb, en dol ben op stafford ed dat ik een aso ben?? Hoe bekrompen kunnen mensen zijn![]()
Ik heb het percentage van 90% genoemd... héél misschien val je onder die 10 % die nog overbleef