M'n hond dragend?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Re: M'n hond dragend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:51

anneliesdj schreef:
baroen schreef:
een husky is een ras waar je zeer voorzichtig mee moet fokken, omdat er niet zoveel mensen geschikt zijn voor dit ras, en dit ras niet voor veel mensen wil je ze niet tekort doen.

Denk dat TS dat beter weet dan de meesten hier, ze heeft er tenslotte 2 lopen... Pling

Dat wil toch niet zeggen dat ze verstand heeft van Husky's? Hoeveel mensen kopen bijv. een pitbull, terwijl ze er nul komma nul verstand van hebben. Zo komen de problemen in de wereld......

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 13:52

Jep klopt heb het indd veranderd omdat ik contact heb opgenomen met de fokkers van Sacha en die me zeiden dat dit 8 weken was omdat ik het niet meer zeker wist

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 13:55

baroen schreef:
ach suusiejj, ik heb de hoop dat jou berichten door vele wel gelezen worden zoals ze zijn.
ik bedoelde niks kwaads, het zou geen kwaad kunnen als je er gewoon voor open stond en je ook eens verdiepte in.
alleen al het feit dat je zo enorm "heet"reageert, zegt mij nu genoeg, als je nl een stamboom en de nodige onderzoeken kon overleggen had je dat gedaan.

Waarom ik zo heet reageer is gewoon simpel omdat je dingen zegt die ik allang heb gezegd.
Zoals ik al eerder zei ik vraag alleen over dat vast koppelen of dit nou moet of niet.
Zij hebben stamboeken, de rest heeft pa allemaal opgeborgen.

Als het persee om de stamboeken moet gaan maak ik wel een foto , als ik dat moet doen zodat jullie me eindelijk eens geloven prima dan Verward

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 13:57

Diablo schreef:
Dat wil toch niet zeggen dat ze verstand heeft van Husky's? Hoeveel mensen kopen bijv. een pitbull, terwijl ze er nul komma nul verstand van hebben. Zo komen de problemen in de wereld......

Snap heel goed dat je zo denkt, maar ik geef toch een paar x aan dat ik wel verstand van Husks heb.
Heb er zelf ook genoeg gezien op mn stage bedrijf jaren trug die ook honden namen maar die later terug kwamen omdat de "klik" er niet was , eigenlijk simpel omdat mensen anders over het ras dachten en alleen voordelen zagen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:59

suusiejj schreef:
Jep klopt heb het indd veranderd omdat ik contact heb opgenomen met de fokkers van Sacha en die me zeiden dat dit 8 weken was omdat ik het niet meer zeker wist

Nou, wat een toeval zeg......

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:01

suusiejj schreef:
Diablo schreef:

Snap heel goed dat je zo denkt, maar ik geef toch een paar x aan dat ik wel verstand van Husks heb.
Heb er zelf ook genoeg gezien op mn stage bedrijf jaren trug die ook honden namen maar die later terug kwamen omdat de "klik" er niet was , eigenlijk simpel omdat mensen anders over het ras dachten en alleen voordelen zagen

Ik geef bij deze aan dat ik verstand heb van olifanten. Ik heb er genoeg gezien in de dierentuin. Ik weet alleen niet wanneer ze elkaar dekken hoor.
Geloof me je nu ook?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 14:05

Diablo schreef:
Ik geef bij deze aan dat ik verstand heb van olifanten. Ik heb er genoeg gezien in de dierentuin. Ik weet alleen niet wanneer ze elkaar dekken hoor.
Geloof me je nu ook?

*reageer ik begrijpelijk ist weer niet goed*
Nou weet je ik heb totaal geen verstand van Husky's heb Djaga al heel lang maar denk je dat ik iets van hem snap?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 14:13

Afbeelding

Papier Djaga en Sacha.. Gaaaap

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:17

ja mooie papieren, en Verward

HD vrij? testuitslagen? ik zie nog steeds niet de dingen die ThePast03 benoemd heeft

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:19

Suussiej, ik bedoel alleen maar te zeggen dat je wel kunt zeggen je verstand hebt van Husky's omdat je er o.a. zoveel gezien hebt, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Ik heb ook zat olifanten gezien (dit even ter vegelijking), maar dan heb ik er toch nog geen verstand van?
Misschien weet jij echt wel een boel van dit ras hoor, zou best kunnen, maar als je wilt fokken met deze dieren, is het toch op minst handig te weten wanneer een teef loops is en waneer er een dekking plaatsvindt.....

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 14:46

ikdoemaarwat schreef:

HD vrij? testuitslagen? ik zie nog steeds niet de dingen die ThePast03 benoemd heeft

Ik kon toch geen papieren hebben van Sachje volgens jou?
&
Lezen?
suusiejj schreef:
Zij hebben stamboeken, de rest heeft pa allemaal opgeborgen.

Of te wel hij heeft die papieren ergens liggen en heb geen idee waar Pling
Laatst bijgewerkt door S_uus op 11-01-09 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 14:47

Diablo schreef:
Suussiej, ik bedoel alleen maar te zeggen dat je wel kunt zeggen je verstand hebt van Husky's omdat je er o.a. zoveel gezien hebt, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Ik heb ook zat olifanten gezien (dit even ter vegelijking), maar dan heb ik er toch nog geen verstand van?
Misschien weet jij echt wel een boel van dit ras hoor, zou best kunnen, maar als je wilt fokken met deze dieren, is het toch op minst handig te weten wanneer een teef loops is en waneer er een dekking plaatsvindt.....

Ik ben de laatste keer gewoon vergeten op te schrijven en ik dacht al dat ze binnenkort loops moest worden en dat is ze nu ook..
En Djaga die ligt gewoon te slapen in zn mand , zoals ik al zei dekt hij amper tot niet

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 14:52

Dan nog even de uitleg waarom ik haar fokkers heb gebeld omdat iemand hier dat wel toevallig vond.

Dit omdat jullie mij niet geloven qua het papier.
Dus heb hun maar opgebeld en zij zeiden dat is indd geweest tussenn 6 en 8 weken..
Dus vandaar mijn profiel verandering (waarom ik dit toch uitleg geen idee)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:58

huh?
Tussen de 6 en 8 weken?
Dat kan toch helemaal niet?
Nou snap ik er niets meer van.

*TS, val me niet bij voorbaar aan, ik ben ook hondeneigenaar, van een kruising nota bene*

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 15:10

Liezel1 schreef:
huh?
Tussen de 6 en 8 weken?
Dat kan toch helemaal niet?
Nou snap ik er niets meer van.

*TS, val me niet bij voorbaar aan, ik ben ook hondeneigenaar, van een kruising nota bene*

Ik val niemand aan ik word aangevallen en er word niet naar me geluisterd oid Lachen
Jah ik meende 6 weken, zij hier op bokt (vooral "ikdoemaarwat") vind dat ik dan geen papieren kan hebben.
Dus ik heb contact gezocht met de fokkers van me teefje, en zij zeiden me dat ze rond week 8 indd is mee gegaan met ons.

Dan maak ik vervolgens een foto van de papieren is het nog niet goed.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:24

dank je suusiejje voor de foto's, niet dat ik ze zo kan lezen, maar ik ga ervan uit dat dit de papieren van beide honden zijn, misschien en dat is echt niet om te zeuren, maar zou je de afstamming kunnen typen? ik ben nl erg benieuwd, ik ken wat husky fokkers, ik ben zelf fokker ( niet van husky's hoor)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:48

Ga je stambomen bij de pups aanvragen?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:26

ikdoemaarwat schreef:

TS hoeft hier geen verantwoording af te leggen om een nest te mogen fokken, jij bent niet degene die bepaalt of zij een goede eigenaar is en of haar honden gezond zijn.

Jullie doen alsof jullie allemaal top-hondenbezitters zijn en precies weten waar je 't over hebt, ben benieuwd of dat nog steeds zo is als we jullie eens aan een testje onderwerpen.
Het is voor TS allang duidelijk wat jullie bedoelen en ze heeft allang aangegeven niet zomaar een beetje aan te rommelen, neem daar genoegen mee en houd erover op.

@TS; ik zou maar niet meer reageren op dit soort vragen, hebben ze ook geen * mee te maken.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:31

anneliesdj schreef:
@TS; ik zou maar niet meer reageren op dit soort vragen, hebben ze ook geen * mee te maken.

Het zijn in de hondenwereld doodnormale vragen.

Iedere pupkoper die zichzelf goed heeft voorbereidt zal dit soort vragen aan een fokker stellen.
Jouw post zegt meer over jezelf dan over de anderen.

En die testen heb ik al jaren geleden gehad. Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 18:40

ThePast03 schreef:
anneliesdj schreef:

Het zijn in de hondenwereld doodnormale vragen.

Iedere pupkoper die zichzelf goed heeft voorbereidt zal dit soort vragen aan een fokker stellen.
Jouw post zegt meer over jezelf dan over de anderen.

En die testen heb ik al jaren geleden gehad. Haha!

Zij krijgen dan de papieren en test uitslagen van Djaga en Sacha zeker te zien..
Wat Annelies net zegt wou ik ook al vragen waarom moet ik jullie verantwoordelijkheid afleggen?
Ik snap het wel maar het komt niet als interesse over maar als eisen en aanvallen.

Djaga is geen dekker dus de kans is gewoon heel klein dat er überhaupt iets gebeurt..
Heb Sacha al zolang en er is nooit iets gebeurt, net als met Nouschka niet.

Daarbij hebben we een maand lang een logeé hier gehad en is er ook niks gebeurt.
Natuurlijk krijgen de pups een stamboek, maar goed nu heb ik dat ook al 3x gezegd

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 18:43

anneliesdj schreef:
ikdoemaarwat schreef:

TS hoeft hier geen verantwoording af te leggen om een nest te mogen fokken, jij bent niet degene die bepaalt of zij een goede eigenaar is en of haar honden gezond zijn.

Jullie doen alsof jullie allemaal top-hondenbezitters zijn en precies weten waar je 't over hebt, ben benieuwd of dat nog steeds zo is als we jullie eens aan een testje onderwerpen.
Het is voor TS allang duidelijk wat jullie bedoelen en ze heeft allang aangegeven niet zomaar een beetje aan te rommelen, neem daar genoegen mee en houd erover op.

Ik was ook indd van plan om niet meer te reageren , maar ik kan echt niet tegen die oordelen..
Ze zien er goed uit zijn kerngezond, in bezit van papieren van FCI.
Lopen elke dag int bos , gaan mee naar m'n paard dus ook nog beweging genoeg.
Ik vraag om 1 ding en krijg meteen van alles na me kop gesmeten.
Dingen waar ik niet om vraag en al tig keer heb uitgelegd.
"ikdoemaarwat" zeikt me af en begint te mekkeren over papieren die ik van Sachje niet zou kunnen hebben, maak ik een foto is madam nog niet tevreden..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 18:51

ThePast03 schreef:
Ga je stambomen bij de pups aanvragen?

Ook al beantwoord

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:10

maar je weet dus nu niet of er gedekt is? je gaat het afwachten of de teef dikker word, of dat het tijd is voor een echo?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:11

Wou morgen eigenlijk naar de DA

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:12

suusiejj schreef:
Wou morgen eigenlijk naar de DA

voor wat?