Twiggy2008 schreef:Mag ik vragen wat voor konijnen het zijn eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar...... Wat voor ras(sen)?
Van alles, Hollandertjes, lotharingers, tan, hangoren, vlaamse reus, papillon.
En nog de nodige kruizingen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twiggy2008 schreef:Mag ik vragen wat voor konijnen het zijn eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar...... Wat voor ras(sen)?
Nikki__ schreef:[Je hond drinkt toch ook water?
Diablo schreef:Nikki__ schreef:[Je hond drinkt toch ook water?
Een hond is natuurlijk niet te vergelijken met een konijn. Als Chiqa haar konijnen geen water geeft, en ze worden tóch zo oud, zal ze toch wel wat goed doen. Een konijn haalt die leeftijd niet als hij niet de juiste verzorging krijgt.
Diablo schreef:Een hond is natuurlijk niet te vergelijken met een konijn. Als Chiqa haar konijnen geen water geeft, en ze worden tóch zo oud, zal ze toch wel wat goed doen. Een konijn haalt die leeftijd niet als hij niet de juiste verzorging krijgt.
Nikki__ schreef:Waarom wil jij persee geen 24/7 een waterfles bij je konijn hebben hangen?
Chiqa schreef:Nikki__ schreef:Waarom wil jij persee geen 24/7 een waterfles bij je konijn hebben hangen?
Als je even terugleest staat daar presies de reden waarom ik dat nooit heb gedaan dus dat antwoord heb ik al gegeven.
En waarom zou ik hier verandering in aan gaan brengen, ik durf het niet eens ze halen nu mooie leeftijden
en dat wil ik zo houden.
Nikki__ schreef:Correct me if i'm wrong, maar kan alleen vinden dat je denk dat ze er water buiken van krijgen?
Juul schreef:Misschien zijn 'die krengen' wel 'kapot te krijgen' als je ze water geeft.![]()
Don_Zhivago schreef:Je had ergens gezegd dat je heel soms een flesje ophangt als je vader niet kijkt
Drinken ze er dan wel uit??
pluche_pluus schreef:nu ik dat las met die bevroren tuitjes krijgen ze van mij snachts geen flesje meer, dan maar een bakje met water (blijft aan dat ijs dan ook geen tong plakken?) nouja ze krijgen zowiezo eerst iedere ochtend en avond schoon water, beetje warm water met zilvervolie eroverheen....