LADPR schreef:En dat we op zeer korte termijn een oplossing verwachten.
Dit verwacht ze..
niet dat er maatregelen worden genomen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LADPR schreef:En dat we op zeer korte termijn een oplossing verwachten.
KiWiKo schreef:even kijken .......... hmzzzzz wiens schuld is het dan dat de hond blaft......... de mijne?????????????
Citaat:Ik verwacht niet dat die hond stil is, ik verwacht dat de hond geen overlast bezorgt door midden in de nacht en overdag continue zo hard blaft dat hij boven de tv en radio uitkomt
x_Rebecca schreef:Leeftijd heeft meer te betekenen dan een zwakke blaas en dementie maargoed.
Daarbij zeg ik ook niet dat er gezegd word dat het belachelijk is dat de hond blaft, ik vind dat het op zo'n toon word gezegd.
Ook lijkt iedereen het vanzelfsprekend te vinden dat ze maar altijd thuis kan zijn voor de hond. Het is niet de schuld van de hond, want die kan niet alleen zijn, maar wel de schuld van de buuf? omdat zij haar geld moet verdienen![]()
De tegenstrijdigheid is trouwens dat je niet wil dat de hond stil is.. maar geluid maken mag overdag en 's nachts niet (okee, blaffen mag niet)
En net was het nog het probleem van de buuf, en nu weer de schuld.. beetje apart maargoed.
En wat vind jij de simpele oplossing dan?
Een blafband, daarmee onderdruk je het probleem, dus dan is het nog geen oplossing..
kaill87 schreef:x_rebecca : er wordt hier alleen besproken dat de buurvrouw een oplossing moet vinden voor haar blaffende hond. Heel die buurvrouw wordt buiten dat helemaal niet besproken dus afzeiken vind ik een groot woord.
Citaat:Ze komt alleen maar met slappe excusses dat hij nou eenmaal een waakhond is en dat hij alleen blaft omdat hij wat hoort
Citaat:Probleem is altijd als je een gesprek er over aangaat, ze alles afschuift.
Ze begint er dan over dat onze hond blaft als er vuurwerk afgaat of als er iets gebeurd buiten. Het wil om een of andere reden niet tot haar door dringen hoe erg haar hond blaft. Hoe groot het probleem is.
Ze zegt dat ze er alles aan gedaan heeft. Dat ze zelfs bij de deur soms blijft wachten en als hij dan blaft weer naar binnen gaat om hem op zijn kop te geven. Over slimme acties geproken dan. De hond blaft omdat hij niet alleen thuis wil zijn. Hij ging vroeger altijd mee naar haar werk en is nu dus hele dagen alleen en soms zoals emt kerst heeft ze eerst gewerkt laat hem dan snel uit en vertrekt vervolgens weer de hele avond. En wij maar met de eelende zitten.
Citaat:Ok, ze weet ervan, wil niet meewerken. Waarschijnlijk heeft ze zelf niet door hoe irri dit kan zijn.
net alsof het belachelijk is..Citaat:Ja antiblaf band vond ze dierenmishandeling, dus ben een beetje bang dat niks goed is verder volgens haar. Bench is ook niks want dan zit hij in zo'n klein ding de hele tijd.
Citaat:Nog niks gehoord van de buurvrouw, echt aso, maar goed
x_Rebecca schreef:kaill87 schreef:x_rebecca : er wordt hier alleen besproken dat de buurvrouw een oplossing moet vinden voor haar blaffende hond. Heel die buurvrouw wordt buiten dat helemaal niet besproken dus afzeiken vind ik een groot woord.
Oeeh, hele topic doorgelezen?Citaat:Ze komt alleen maar met slappe excusses dat hij nou eenmaal een waakhond is en dat hij alleen blaft omdat hij wat hoortCitaat:Probleem is altijd als je een gesprek er over aangaat, ze alles afschuift.
Ze begint er dan over dat onze hond blaft als er vuurwerk afgaat of als er iets gebeurd buiten. Het wil om een of andere reden niet tot haar door dringen hoe erg haar hond blaft. Hoe groot het probleem is.
Ze zegt dat ze er alles aan gedaan heeft. Dat ze zelfs bij de deur soms blijft wachten en als hij dan blaft weer naar binnen gaat om hem op zijn kop te geven. Over slimme acties geproken dan. De hond blaft omdat hij niet alleen thuis wil zijn. Hij ging vroeger altijd mee naar haar werk en is nu dus hele dagen alleen en soms zoals emt kerst heeft ze eerst gewerkt laat hem dan snel uit en vertrekt vervolgens weer de hele avond. En wij maar met de eelende zitten.Citaat:Ok, ze weet ervan, wil niet meewerken. Waarschijnlijk heeft ze zelf niet door hoe irri dit kan zijn.net alsof het belachelijk is..Citaat:Ja antiblaf band vond ze dierenmishandeling, dus ben een beetje bang dat niks goed is verder volgens haar. Bench is ook niks want dan zit hij in zo'n klein ding de hele tijd.Citaat:Nog niks gehoord van de buurvrouw, echt aso, maar goed
We zeiken dr niet af
Edit; maargoed, ik ben het wel weer zat hier, ik ben het duidelijk niet eens met wat jullie vinden, jullie niet met mij, en we vallen alleen nog maar in herhaling. We gaan elkaar niet overtuigen dus voor mij is dit einde discussie, altijd leuk! zo'n open einde..
x_Rebecca schreef:Ook lijkt iedereen het vanzelfsprekend te vinden dat ze maar altijd thuis kan zijn voor de hond. Het is niet de schuld van de hond, want die kan niet alleen zijn, maar wel de schuld van de buuf? omdat zij haar geld moet verdienen