Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Niks normale reactie. Honden die op jonge leeftijd op een goede doch uitgebreide manier met kids hebben leren omgaan, kunnen leren dat je als hond soms wat te verdragen hebt. Niet alle honden zijn dermate verdraagzaam, en die hoor je niet bij kids te laten..
__Nathalie__ schreef:jammer genoeg niet nee
poes schreef:De honden kunnen er zelden wat aan doen...
maar we kunnen toch niet al die baasjes inslapen...
Ninx schreef:poes schreef:De honden kunnen er zelden wat aan doen...
maar we kunnen toch niet al die baasjes inslapen...
Dat is het eerste echt goede idee in dit topic.... zucht.
Zonder gekheid, heel, heel, heel veel mensen moeten geen hond nemen... en mensen met kinderen moeten er al heeeeeeeelemaaaaaaal tig jaar over nadenken!
Sientje schreef:Euhm... ik heb niet de indruk dat je post heel respectvol is richting TS. Die probeert een vervelende situatie op te lossen. Om nu gelijk met dit soort krachttermen te gaan smijten...
Ninx schreef:Netje schreef:(of bloed geproefd heeft; zo wordt het ook wel uitgelegd) is nóóit meer te vertrouwen...
Tja, dat is een fabeltje dat is bedacht door de producenten van commercieel hondenvoer.... kliekjes zouden ongezond zijn en van vers vlees (dus bloed) werd je hond vals... en tja, dan koop je natuurlijk hun troep! Slim van ze... toch jammer dat zoveel mensen erin trapten.
Hoe je het ook wendt of keert, ik durf te wedden dat 99 uit 100 incidenten absoluut de schuld zijn van mensen...
Tooske schreef:Sorry ik werk op een kinderdagverblijf maar een kind van 3 weet al heel goed wat wel en niet mag en als dat kind gewaarschuwd is om niet bij de hond te komen dan is dat ook een beetje haar schuld.
Om alleen de hond de schuld te geven vind ik overtrokken.
Chiqa schreef:garny95 schreef:je wilt toch niet zeggen dat die hond hemd heette ?
En dan ook nog zonder hoofdletter
Sleeper schreef:Ik vraag me af wat er met de hond zou gebeuren als de ouders een aanklacht in dienen.