Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
P_A_R_Love schreef:Whaha
Die van ons heb ik ook zo vaak loslopen en ik weet toch dat ze niet de tophond is in luisteren.
Ik schreeuw zo vaak joh.
Jul loopt vaak honderde meters vooruit
En jaa we hebben ook een lijn maar ik vind het ook niet fijn voor haar om altijd aan de riem te houde.
In het dorp moet ze wel altijd los volgen,Als ze los is.
Ziet ze een kind is ze weg Ze ziet een weiland ze is weg ze ziet water ze is weg Maar ze komt altijd terug.
Ze heeft gewoon haar kuren en je kan ook niet heel veel verwachten van een hond di eniet opgevoed is.Ze kent amper het word af.
Maar veder is het een schatje![]()
Het is overigens niet mijn hond
dees_daan schreef:P_A_R_Love schreef:Whaha
Die van ons heb ik ook zo vaak loslopen en ik weet toch dat ze niet de tophond is in luisteren.
Ik schreeuw zo vaak joh.
En jaa we hebben ook een lijn maar ik vind het ook niet fijn voor haar om altijd aan de riem te houde.
Ziet ze een kind is ze weg Ze ziet een weiland ze is weg ze ziet water ze is weg Maar ze komt altijd terug.
Ze heeft gewoon haar kuren en je kan ook niet heel veel verwachten van een hond di eniet opgevoed is.Ze kent amper het word af.
nee, maar in dit geval kan je wel van de baas verwachten dat ie zijn verwantwoordelijkheid neemt en de hond niet los doet, zoals ik dit lees luisterd ze dus voor geen meter..
chantalvdv schreef:dees_daan schreef:
nee, maar in dit geval kan je wel van de baas verwachten dat ie zijn verwantwoordelijkheid neemt en de hond niet los doet, zoals ik dit lees luisterd ze dus voor geen meter..
Dit vind ik dus eigenlijk echt belachelijk![]()
dees_daan schreef:P_A_R_Love schreef:Whaha
Ik schreeuw zo vaak joh.
Ze heeft gewoon haar kuren en je kan ook niet heel veel verwachten van een hond die niet opgevoed is.Ze kent amper het word af.
Lia_ schreef:Sorry hoor, maar voor mij is dit gewoon het zoveelste bericht van deze borderline-patiënte waaruit blijkt dat ze ongeschikt is om dieren te houden.
Hoeveel dieren moeten er nog de dupe worden voor ze dat ze dat eindelijk eens in gaat zien.
Als je haar berichten over de laatste jaren een beetje gevolgd hebt weet je wel wat ik bedoel....
Elke keer weer opnieuw impuls aankopen, of het nu honden, katten of pony's zijn, waar ze niet voor blijkt te kunnen zorgen.
Ik vind het gewoon sneu voor die dieren.
lautje76 schreef:Bij mij is ook wel eens een vreemde hond vrolijk naar binnen gehobbeld. Zolang het geen angstaanjagende dobermann is kan ik er alleen maar om lachen.
slimmerik schreef:Doe alsjeblieft niet zo idioot. Stap op je fiets, rijd door het dorp en tel de loslopende honden. Lonneke is niet de enige. En dit hoef echt niet op haar ziekte betrokken te worden. Belachelijk.
Het enige waar Lonneke zich onderscheidt van jullie, is dat ze er eerlijk voor uit komt als ze een blunder heeft gemaakt.
Hoop dat er meer zijn die hier van leren.
slimmerik schreef:lautje76 schreef:Bij mij is ook wel eens een vreemde hond vrolijk naar binnen gehobbeld. Zolang het geen angstaanjagende dobermann is kan ik er alleen maar om lachen.
En dan hebben we het nog niet eens over de binnenstormende katten
lonneke schreef:ohh dus dat is wel lollig. hahaha wat een humor zeg. een kat mag dus wel bij iemand naar binnen lopen maar een hond absoluut niet. beetje hypocriet vind je niet?
lonneke schreef:ohh dus dat is wel lollig. hahaha wat een humor zeg. een kat mag dus wel bij iemand naar binnen lopen maar een hond absoluut niet. beetje hypocriet vind je niet?
Blue_Eyes schreef:Ik heb hier liever een hond binnen van een ander, dan een kat....
Blue_Eyes schreef:Dan nog vind ik dat jij er als eigenaar verantwoordelijk voor bent dat die kat niet bij een ander zijn huis binnenloopt. Stel je voor dat hij schade veroorzaakt (aan mijn konijn, evt. ander huisdier, mijn kinderen, mijn interieur)... dan is het de schuld van de eigenaar hoor, want die had hem dan maar binnen moeten houden. Nee, een kat die bij mij binnenloopt wordt er zeker zo hard weer uitgesmeten als een hond - want van een hond kun je meestal nog wel een baasje vinden op straat, van een kat denkt iedereen dat die wel los mag lopen (wat overigens in NL ook niet toegestaan is, maar gedoogd wordt).