HELP! Kat heeft in de gang gepoept..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: HELP! Kat heeft in de gang gepoept..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 13:30

Ik vind een muizenlijk midden in de nacht op je voeteneinde ook echt vergelijkbaar met stront op de deurmat Ja

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 15:06

Nouks schreef:
Ik vind een muizenlijk midden in de nacht op je voeteneinde ook echt vergelijkbaar met stront op de deurmat Ja

omdat jij een lijkje viezer vind dan een hoop wil dat nog niet zeggen dat dat voor iedereen zo is, of maar moet zijn.
mij boeit het alletwee niet, ik ruim het beiden even gemakkelijk op (kots ook overigens), maar omdat ik dat zo heb wil dat gelukkig nog niet zeggen dat ik geen begrip op kan brengen voor mensen die daar wel moeite mee hebben.
ik heb weer moeite met andere dingen, met mensen die het koste wat het kost nodig vinden om mensen onderuit te halen op een forum bijvoorbeeld, of mensen die zich niet in een ander kunnen verplaatsen en denken dat ze de waarheid in pacht hebben.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 16:33

aan je verhaal te lezen ebtreft het een coral (schoonloopmat) wat eigenlijk de makkelijkste manier is om deze van dergelijke dingen schoon te maken (werkt ook voor kauwgom e.d.) is er een zak met ijs op te leggen.

Je haalt dus eerst je drolletjes weg, en legt dan op de poepvlek een zak ijs. Coralmatten zijn een zeer harde, maar open structuur. Daardoor is het mogelijk de rest poepdeeltjes te bevriezen en dit met een stofzuiger op te doen. Daarna kan je met een sopje de mat voorzichtig naborstelen om m schoon te krijgen.

Ik zie in het topic redelijk vaak voorbij komen dat je gewoon hard moet schrobben, nadeel van hard schrobben is wel dat je het eigenlijk verder naar beneden werkt, maar niet weghaald. Knipoog vlekken moeten daarom ook meestal deppend opgenomen worden en niet schrobbend.

Of jij je kattenbak wel of niet voldoende schoonmaakt, tja dat zal je zelf wel kunnen oordelen. Bij mij thuis gebeurt t ook vaker als jij het doet, maar wij hebben dan ook zeer kieskeurige katten. En met 4 kattenbakken ben ik dagelijks een 15 minuten bezig denk ik en eens in de week volledig schoonschrobben is voor mij de manier.

Wat ik alleen niet duidelijk in beeld heb gekregen, was het drolletje een gevolg omdat de kat zat opgesloten en op die manier niet bij de kattenbak heeft kunnen komen?? of zal het gewoon hoge nood geweest zijn.
** ik heb het zelf wel eens gehad dat er 1 per ongeluk in de gang opgesloten zat. Deze was alleen zo vriendelijk om de paraplubak als kattenbak te gaan gebruiken (heb me een week afgevraagd waar die pislucht nu vandaan kwam). En onze paraplubak was een oude kolenkit, dus vond t al een hele prestatie Haha!.