Katten veranderen 's nachts in monsters!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Preddy

Re: Katten veranderen 's nachts in monsters!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 20:54

crossmonster schreef:
Katten zijn nachtdieren. Neem je katten in huis, dan betekend dat dat je prullaria en andere kunstrommel niet op tafel en vensterbank moet zetten.
Je huis moet je op de katten aanpassen.

En dat doe ik met alle liefde, och hier gooien ze ook wel eens wat om, maar dat hoort erbij.

Hier spelen ze snachts ook wild, als vriendinnen blijven slapen mopperen ze altijd dat ze geen oog dicht deden vanwege het gestommel,ze rennen de trappen op en af, en rennen gewoon over je heen.

Als je snachts echt zo'n last hebt van je eigen katten, dan zul je eens wat vaker met ze moeten spelen. Neem savonds een uurtje om eens lekker met ze te ravotten, koop wat hengeltjes en speelballetjes, en laat ze lekker rennen en springen.
Dan zullen ze snachts heus wel wat rustiger zijn.

Ja ik snap dat ze kleine frutsels ook pakken maar als ik geen eens een stel kaarsen op tafel kan laten staan...
Misschien is er iemand met een strak designhuis die 2 lieve poezels wilt overnemen? Hhaha Haha!

Vandaag wel een doorbraak gehad, degene die ik af en toe kon aaien begon te spinnen toen ik m wat langer mocht aaien! Komt wel goed haha!

Als ik met ze wil spelen dan rennen ze weg, zo bang zijn ze. Dus met brokjes gooien is een angstaanjagende bezigheid voor ze. Heb vanacht wel overal brokjes neergelegd en vanmorgen waren ze bijna allemaal gevonden op 1 hoopje na. En heb ook doorgeslapen! Tot een uurtje voor de wekker, ze hadden mn toffees ontekt die ik vergeten was op te ruimen...
Ach misschien moet ik het als een voordeel zien, ze attenderen me wel op mn "troep " Knipoog

Ik ben zeker van plan om ze naar buiten te doen want ik kan de deuren niet dichthouden in de zomer hier. Dan stik ik van de hitte (zit op een bovenwoning met zolder )

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:35

Haha ik had net zo gedaan vannacht, gooien vind de poezelin ook veels te eng.

De mijne heeft er 9 maand over gedaan om haar te laten aaien, komt goed hoor Ja

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 23:06

Als aaien eng is, is het misschien nog een idee om met ze te gaan spelen met je rijzweep. gewoon een mooie lange dressuurzweep van 1.30 ofzo. Dan kan je eerst met ze op afstand spelen, en zo spelenderwijs steeds dichterbij halen, tot je ze achter de zweep aan over je been heen laat rennen enzo. Zo ben ik met die van mij ook begonnen, die zaten de eerste tijd ook samen onder de kast verstopt namelijk.

Heb net weer met brokjes gegooid, en zo langzamerhand beginnen ze het te snappen en zelfs wat te rennen!! Volgens mij gaan ze het echt leuk vinden!! Al vinden ze volgens mij de brokjes niet echt lekker genoeg, haha.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 01:58

De mijne vond mijn hand net minst eng, een voorwerp in je hand was genoeg om weer achter het decor te kruipen Lachen

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 11:00

Tja, die heb je natuurlijk ook. En zo blijft het altijd weer puzzelen en per kat/persoon/paard/omstandigheid kijken wat de beste oplossing is en blijken er voor het leven geen vaste handleidingen geschreven te zijn!

Overigens verwachten mijn katten na het gooien met brokken nog gewoon brokken in hun bakje Nors opkijken

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:36

Citaat:
maar vind katten best wel leuk om gewoon in huis te hebben. Ik heb geen katten puur voor gezelschap, net hetzelfde als de honden, ook die hebben we niet puur voor het gezelschap...

waarom heb je dan wél katten? voor de heb of voor decoratie of ?
Een hond kan ik me voorstelen dat je die nog hebt als waakhond maar ik snap niet waarom je dan katten hebt als je ze niet ziet als gezelschap...
maar ik ben dan ook een echt kattenmens en heb ze wel voor de lol en kan vreselijk van ze genieten, met hun buien en zelfs met hun haarballen Haha!
Ze kletsen tegen me, zoeken me op voor aandacht en spelen vreselijk leuk met elkaar. Ja, er liggen wel eens haren en ja ik vind er regelmatig 1 tussen mn brood, maar ik ben nooit ziek dus het heeft ook zn voordelen. Clown Ik ben niet doorgeslagen en een gek kattenvrouwtje want ze mogen ook gewoon dingen niet, maar kennen allemaal hun eigen naam en weten precies wanneer ik het meen.

Vannacht lagen ze trouwens weer allemaal op bed.... gelukkig....

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:53

Cissy, ik laas veel bekends in jou laatste bericht, van mij mogen ze ook bijna alles. Haha!
De dames hebben vandaag tot 11.30 in coma op bed gelegen. Slapen (Ik ben ook pas om 2.30 naar bed gegaan en zij dus ook).

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 12:58

er zijn dus meer kattengekken hier...!
we hadden al zo´n clubje maar er komen er steeds meer bij gelukkig Knipoog joint the club!

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:45

Kattengek (en even zo goed hondengek) met zes katten meldt zich aan voor het clubje Haha!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:49

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:01

Ik ben katten- en hondengek maar omdat ik hele dagen werk kan ik helaas geen honden meer nemen, ik moet dan maar genoegen nemen met de aandacht van de stalhonden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:04

mijn honden zijn zo Lachen Lachen echt, als ik thuis ben voorbeeldig............

zodra ik mijn kont buiten de deur heb, is de vuilnisbak aan de beurt Lachen

van de week hebben ze Sanne haar surprise gemold, want er zat een chocoladeletter in Lachen Lachen

echt, GEK wordt ik ervan soms Lachen

Kom je thuis na een harde dag werken, kan je eerst de klerezooi opruimen die ze gemaakt hebben........

gelukkig slopen ze verder niks.........