crossmonster schreef:Katten zijn nachtdieren. Neem je katten in huis, dan betekend dat dat je prullaria en andere kunstrommel niet op tafel en vensterbank moet zetten.
Je huis moet je op de katten aanpassen.
En dat doe ik met alle liefde, och hier gooien ze ook wel eens wat om, maar dat hoort erbij.
Hier spelen ze snachts ook wild, als vriendinnen blijven slapen mopperen ze altijd dat ze geen oog dicht deden vanwege het gestommel,ze rennen de trappen op en af, en rennen gewoon over je heen.
Als je snachts echt zo'n last hebt van je eigen katten, dan zul je eens wat vaker met ze moeten spelen. Neem savonds een uurtje om eens lekker met ze te ravotten, koop wat hengeltjes en speelballetjes, en laat ze lekker rennen en springen.
Dan zullen ze snachts heus wel wat rustiger zijn.
Ja ik snap dat ze kleine frutsels ook pakken maar als ik geen eens een stel kaarsen op tafel kan laten staan...
Misschien is er iemand met een strak designhuis die 2 lieve poezels wilt overnemen? Hhaha

Vandaag wel een doorbraak gehad, degene die ik af en toe kon aaien begon te spinnen toen ik m wat langer mocht aaien! Komt wel goed haha!
Als ik met ze wil spelen dan rennen ze weg, zo bang zijn ze. Dus met brokjes gooien is een angstaanjagende bezigheid voor ze. Heb vanacht wel overal brokjes neergelegd en vanmorgen waren ze bijna allemaal gevonden op 1 hoopje na. En heb ook doorgeslapen! Tot een uurtje voor de wekker, ze hadden mn toffees ontekt die ik vergeten was op te ruimen...
Ach misschien moet ik het als een voordeel zien, ze attenderen me wel op mn "troep "

Ik ben zeker van plan om ze naar buiten te doen want ik kan de deuren niet dichthouden in de zomer hier. Dan stik ik van de hitte (zit op een bovenwoning met zolder )