Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Mistral; dat is onzin, want problemen zullen er altijd blijven.
En dieren zijn dieren, als je een echte dierenvriend bent dan maakt het niet uit waar het dier vandaan komt.
AaronYve; Mum komt uit Spanje, Kiddy komt uit Belgie en Bloempje komt uit Frankrijk en geen van allen omdat ik ze heb uitgezocht, maar puur omdat het op m'n pad is gekomen. Mijn eerste eigen kat was een asielkat (Pumbaa) en een maand nadat ik hem kreeg vond ik een kat op straat die me een hoop centen heeft gekost en waar nooit iemand voor is gekomen. Dus voor mij maakt het echt niet uit waar een dier vandaan komt of wat het mankeert, want alles is welkom. Het merendeel van mijn dieren heeft mij uitgekozen en dat vind ik prima
MISTRAL94 schreef:Wie ben jij om dat te zeggen dat je alleen dan een echte dierenvriend bent, nee we halen alle dieren overal vandaan en laten de dieren hier lekker zitten. Nee dat is diervriendelijk
MISTRAL94 schreef:Quellian schreef:Mistral; dat is onzin, want problemen zullen er altijd blijven.
En dieren zijn dieren, als je een echte dierenvriend bent dan maakt het niet uit waar het dier vandaan komt.
AaronYve; Mum komt uit Spanje, Kiddy komt uit Belgie en Bloempje komt uit Frankrijk en geen van allen omdat ik ze heb uitgezocht, maar puur omdat het op m'n pad is gekomen. Mijn eerste eigen kat was een asielkat (Pumbaa) en een maand nadat ik hem kreeg vond ik een kat op straat die me een hoop centen heeft gekost en waar nooit iemand voor is gekomen. Dus voor mij maakt het echt niet uit waar een dier vandaan komt of wat het mankeert, want alles is welkom. Het merendeel van mijn dieren heeft mij uitgekozen en dat vind ik prima
Quellian schreef:Mistral; dat is onzin, want problemen zullen er altijd blijven.
Quellian schreef:Als je IETS beter zou lezen, dan zou je zien dat ik nergens heb gezegd dat je alleen een dierenvriend bent als je je dieren uit het buitenland haalt, ik heb gezegd dat als je een dierenvriend bent dat het niet uitmaakt waar een dier vandaan komt, dat is héél wat anders
Quellian schreef:Jij beweert dat ik heb gezegd dat je ALLEEN een dierenvriend bent als je dieren uit het buitenland haalt en voor de 3e en laatste keer: ik heb gezegd dat als je een dierenvriend bent dan maakt het niet uit waar een dier vandaan komt. Moet ik het nog dikdrukken in alle 3 mijn posts of zoek je het zelf even op?
MISTRAL94 schreef:Gut het zit jullie wel ontzettend dwars niet dat ik een andere mening heb dan andere bokkers hier![]()
Ik kies voor een dier hier uit het asiel, wat een ander doet moeten ze zelf weten ik kies daar niet voor zitten genoeg zielige gevallen hier in nederland.
Citaat:en daar liep het voor die katten niet goed af. Als jullie denken van wel is dat ook prima
MISTRAL94 schreef:Ik zal de meest wijze van het stel dan maar zijn