Connor : Mijn hond , volledig , Connor Anluan Black Jack , Connor vond ik gewoon mooi , en aangezien ik zo graag een hond wou 
Anluan is Iers voor Grote hond , aangezien hij een Ierse Wolfshond is , en Black jack is omdat de nestnaam met een B was , en Jack Black net zo'n gare is als mijn hond 
Fluffy was mijn cavia toen ik 7 was , en fluffy is een instinctnaam voor 7jarige blonde meisjes XD
En rode Runner , omdat ie altijd keihard ging rennen en dan miepen en dan tegen de wand aan knallen.
Spotty wás mijn cavia ook , en ik was toen 8 en toen had ik net ene boek gelezen van de Puppypatrol met een dalmatier ,genaamt sporry in de hoofdrol.
Beest had totaal geen vlekken ofzo , maar t ging om t idee.
Snuffy was mijn konijn , toen was ik drie , en in mijn oma's boek als er voorgelezen werd , heette elk konijn Snuffy!
Dit was een Snuffy ! XD
Blacky was ook mijn konijn , was zwart.
Pluisje was ook mijn konijn , en ik was nog steeds een koter met blonde haren zonder verstand .
Pluisje , snuffy , fluffy , allemaal tzelfde.
Happy ís mijn konijn , en ik was een blonde kleine koter toen ik ''blij'' was met een konijn die me door een buurman van een vriendin in de handen werdt gedrukt , die ik zogenaamd aan me moeder gaf voor moederdag dat 2 maanden verweg was terwijl ze morgen jarig was ..XD
Vissen :
Kerstmuts
Tompoes
Shark
Speedy
Blubvis
Race-beest
Muffin
Olifant
Geer
Goor
Rock
Roll
Verder nog een paar namen van mijn oma's honden enzo :
Aiko is een sterke hond , sterke kaken , maar nogsteeds heeft ie hersenen van een guppie en hij laat altijd scheten waarvan je flauwvalt , en aiko komt makkelijk overeen met eikel..
Bambam , is een boxer , en helemaal gek in zijn hoofd XD
Sjako , stomme papegaai van mijn oma , alle papegaaien heten zo ongeveer , paco , pieke , sjako , paca..
niks bijzonders:P