Vind het elk jaar weer doffe ellende.....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karina1977 schreef:Tijdens de dramatische klappen om 12 uur staat het keukenkastje al gereed voor haar daar kruipt ze altijd in als het onweerd en dus ook als het oud en niew is .
Ik haal alle borden eruit anders gooid zij ze eruiten leg er een deken in .
Kymalin schreef:karina1977 schreef:Tijdens de dramatische klappen om 12 uur staat het keukenkastje al gereed voor haar daar kruipt ze altijd in als het onweerd en dus ook als het oud en niew is .
wat zielig!!! Heb je al eens een pilletje of een advocaatje geprobeerd?
XoNo schreef:Wat betreft uitlaten heb ik besloten om ze gewoon mee te nemen naar de hei. Kat blijft de gehele dag binnen! Zal hij niet leuk vinden, maar als hij begint te mekkeren, gooi ik daar ook wel een scheut advocaat in(geintje natuurlijk
)
Kymalin schreef:karina1977 schreef:Tijdens de dramatische klappen om 12 uur staat het keukenkastje al gereed voor haar daar kruipt ze altijd in als het onweerd en dus ook als het oud en niew is .
wat zielig!!! Heb je al eens een pilletje of een advocaatje geprobeerd?
izzy1985 schreef:Er zijn middelen tegen vuurwerkangst, op natuurlijke basis. Alleen moet je daar begin december mee beginnen. Misschien dat iemand wat aan deze info heeft.Citaat:De natuurlijke aanpak…
Sommige dieren zijn geen moment onder de indruk van geknal, anderen schrikken wel maar herstellen zich snel. Bij veel dieren is één knal echter al de aanzet tot een haast panische angst die moeilijk valt te onderdrukken. In dergelijke, heftige gevallen kan het volgende stappenplan worden aangehouden:
vanaf ± 1 december: Rust Compositum
vanaf ± 15 december: Puur Nervositeit
op de dagen zelf: Bach Rescue Remedy
Zie de site http://www.nmlhealth.nl. De puurnervositeit werkt in ieder geval echt! Ik gebruik em wel eens voor mijn paard.
Yamcha schreef:Izzy: geloof best dat het helpt ja, als er 29% alcohol inzit
benangelique schreef:die DAP stekker is al een aantal keren genoemd. wie kan er meer over vertellen?
.
Mas schreef:Ik heb op dit moment het volgende filmpje aan met geluiden om mijn hond aan te laten wennen:
http://www.youtube.com/watch?v=9QCIXaKrGLw
Hij geet hierop geen krimp, maar zodra er echt vuurwerk afgestoken wordt is ie als de dood zo bang...