Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ThePast03 schreef:Dreeetje schreef:als jij met je hondjes getolereerd wordt in de winkel tsja waarom niet. Ik persoonlijk zie er niks kwaads in..
Gut de hond zou even een uurtje thuis moeten blijven omdat je naar de supermarkt gaat.
Ga lekker met je hond(en) naar het bos, hebben ze veel meer aan dan als een baby/barbiepop in een wagentje door de supermarkt te worden gereden. En het is een stuk hondwaardiger.
Klijntjuh schreef:Buiten dat vind ik nogsteeds verkouden kinderen smeriger in een supermarkt dan hondjes. en als ik er niet in had gemogen van de supermarkt was ik met een lege wagen gegaan (of parkeer de wagen naast de winkelwagens, ook wel eens gedaan, waar andere mensen hun hond vastbinden).
ThePast03 schreef:Klijntjuh schreef:Buiten dat vind ik nogsteeds verkouden kinderen smeriger in een supermarkt dan hondjes. en als ik er niet in had gemogen van de supermarkt was ik met een lege wagen gegaan (of parkeer de wagen naast de winkelwagens, ook wel eens gedaan, waar andere mensen hun hond vastbinden).
Er hangen geen stickers met verboden voor (verkouden) kinderen, wel stickers met verboden voor honden en die hangen er niet voor niets. Die gelden ook voor kleine honden in een buggy.
Dat je zo'n buggy met honden erin buiten laat staan vind ik nog vreemder, weet je hoeveel Chihuahua's er de afgelopen jaren gestolen zijn?
Danzij dit soort praktijken mogen er in mijn woonplaats helemaal geen honden meer in het winkelcentrum komen, niet eens op straat dus. Vandaar dat ik mezelf er dus wel aan erger als mensen er zo makkelijk over denken.
Klijntjuh schreef:2e even lezen, niet buiten, maar binnen bij de karretjes, waar hondjes vastgebonden staan. (zal misschien overal anders zijn. maar bij ons is dat binnen)
3e dat komt niet door honden in de supermarkt, maar hondenpoep die niet opgeruimd word.
Klijntjuh schreef:Zoals ik mezelf maar weer herhaal. Het is een EXTRA loopje. gewoon omdat het kan.
Dat is buiten het renuur in het park om!
Storen jullie je nou maar niet, en hou alsjeblieft op met die vooroordelen. ik blijf me verdedigen. (dat is wel mijn keus, maar ik haat het als mensen rare dingen denken)
ThePast03 schreef:Klijntjuh schreef:2e even lezen, niet buiten, maar binnen bij de karretjes, waar hondjes vastgebonden staan. (zal misschien overal anders zijn. maar bij ons is dat binnen)
3e dat komt niet door honden in de supermarkt, maar hondenpoep die niet opgeruimd word.
Ook al is het binnen dan is het stelen toch heel makkelijk gedaan. Het is zelfs gebeurd dat ze ze bij mensen uit de armen hebben gejat. Zelf zou ik dat risico nooit willen laten om mijn honden onbeheerd achter te laten. Dan zitten ze thuis toch een stuk veiliger en rustiger.
Dat komt niet alleen door de hondenpoep maar ook doordat mensen zonodig hun honden mee moesten nemen in de supermarkten. Heel veel andere mensen ergeren zich daar suf aan, ook andere hondenbezitters met grotere rassen die niet worden gedoogd in een supermarkt.
Maar goed je moet maar doen wat je vindt dat je moet doen. Mijn instelling is het niet om overlast te veroorzaken aan anderen met mijn huisdieren en ik zou mijn honden er ook echt geen plezier meedoen om ze in een buggy te proppen en mee de supermarkt in te nemen. Die zijn opgevoedt als hond en willen ook graag als hond behandeld worden en niet als surrogaatbaby/barbiepop.
Klijntjuh schreef:Ja.. klopt, ventje heeft last van hernia's.. o'ja!![]()
Weet je hoe fijn die pakjes hem zitten! Het loopt over zijn hele rug, en zijn super soepel.
En waarom zou het niet leuk mogen?Als jij kon kiezen tussen een dekje voor je paard die effen zwart is, of met een leuk borduursel of kleurtje ga je toch ook voor het kleurtje
naadje24 schreef:Klijntjuh schreef:Ja.. klopt, ventje heeft last van hernia's.. o'ja!![]()
Weet je hoe fijn die pakjes hem zitten! Het loopt over zijn hele rug, en zijn super soepel.
En waarom zou het niet leuk mogen?Als jij kon kiezen tussen een dekje voor je paard die effen zwart is, of met een leuk borduursel of kleurtje ga je toch ook voor het kleurtje
nee toeval zou ik voor gewoon plain zwart gaan
ik hoef niet zo nodig op te vallen...
Klijntjuh schreef:Ik loop zelf ook niet in het plain zwartheb mijn haar roze, kleed me erg gekleurd.. zou gek zijn als ik dan een hondje in het zwart heb:P hihi
Klijntjuh schreef:het ging over de keuze tussen zwart en roze!!! niet over wel of niet een jasje (OM MEDISCHE REDENEN) aan!!!!!
Alet74 schreef:Klijntjuh: jijvindt het leuk om je hond iets gekleurds aan te trekken.
En ik zat me nog af te vragen, is een hernia niet een soort ontsteking? Ontstekingen moet je toch juist koelen? Bij pijn is warmte wel vaak fijn, dus wat dat betreft kan ik het me wel voorstellen dat ie iets over zijn rug prettig vindt. Wordt je hond nog behandeld verder?
Alet74 schreef:jakkes, ook nog een dubbele hernia. Blij dat hij nu dan redelijk pijnvrij is.