Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathachou schreef:[naam] schreef:Zo ver zijn we nog niet, toch?
Nee klopt, maar het kan ook geen kwaad om alvast een plan B te bedenken...
pinuts schreef:natuurlijk zijn konijnen de geilste dieren, maar ik geloof ook dat het best goed kan gaan.. Vooral omdat Ts zegt dattie zo rustig blijft, en geloof me ik als 18jarige weet dus ook wel hoe konijnen reageren als ze zin hebben.. Niet rustig
Juul schreef:Ik vraag me even af of een ongecastreerd mannetje en vrouwtje op deze manier bij elkaar mogen/ kunnen zitten: http://img146.imageshack.us/my.php?image=img3517lo6.jpg Ze zitten apart in een hok maar af en toe zetten we ze zo bij elkaar in de ren zodat ze ook eens een ander konijn zien. Ze worden er niet vreselijk druk van ofzo, 't enige wat ze eigenlijk doen is over elkaars neus likken en in het begin even proberen bij elkaar te komen. Dat is maar heel even en dan gaan ze rustig hun eigen gang en af en toe naar elkaar toe. Als Fluffy (het vrouwtje) schijnzwanger wordt wil ik het even maar niet doen ivm baarmoederkanker, maar ze is sinds dr 2de ofzo niet schijnzwanger meer geweest en is nu 4,5 dus dat leek me nu even geen reden om ze niet bij elkaar te laten.Kan dit zo volgens andere konijnenkenners hier?
pinuts schreef:natuurlijk zijn konijnen de geilste dieren, maar ik geloof ook dat het best goed kan gaan.. Vooral omdat Ts zegt dattie zo rustig blijft, en geloof me ik als 18jarige weet dus ook wel hoe konijnen reageren als ze zin hebben.. Niet rustig
x_Marr schreef:1 bij 2,5 meter, mooi stuk!
Laat het eerst maar even bezinken, je komt vanzelf op leuke ideeën waarschijnlijk
Op bunnybunch staan trouwens ook een paar hokken, wet niet of jet het kan zien met deze link:
http://www.bunnybunch.nl/community/huis ... ien-5.html
(Dat felgroene hok onderaan, geweldig)
Als je zus er niet mee overeenkomt, neem je dan een gecastr. mannetje uit een opvang oid.?
benangelique schreef:ik denk dat ts erg dol is op haar dieren, maar niet goed weet waar ze goed aan doet.
de meest ideale situatie is castreren en koppelen.
benangelique schreef:dat zie ik, maar dan nog zou ik een uitloop maken waar ze in kunnen. als je een betegeld stuk hebt van 1x2,5 dan kan je daar een mooie ren van maken. hekje eromheen, hokken erin en gaan!