'Doe ik een keer de was, vermoord ik de kat'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flynn

Re: 'Doe ik een keer de was, vermoord ik de kat'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:34

wij hebben wel n x de kat in de droger geahd maar dat had mn mama gelukkig snel door ..

maar merkt zon kat niet dat er was bij gegooid wordt ?

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:35

dwaallicht schreef:
gut wat een grap zeg.
Stel je es voor dat je er zelf inzit, en zo dood gaat. Leuk idee he? Je stikt in het prikkende sop, breekt en kneust alles door de ronddraaiende bewegingen, en als je pech hebt verbrand je door het hete water. Duurt vast ook even voordat je dood bent.
Snap niet dat mensen daar lollig over kunnen doen. De wereld zou vergaan als het om een baby in de wasmachine ging, maar een kat, daar grappen we over dat ie nu wel lekker schoon is Misselijk

Idd, ik vind het ontzettend sneu voor de kat. Arm beest! En zeker niet iets wat grappig is. Ik zou het die man niet direct kwalijk nemen, dat soort dingen gebeuren. Helaas, heb ik het vaker gehoord. Maar het blijft even erg. Ik moet er niet aan denken wat er met die kat gebeurt is.

Bij ons in het dorp is dit ook een keer gebeurt, toen echter met opzet. Dat was dat maal dus echt dierenbeulerij. Arm beest.

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:37

Flynn schreef:
wij hebben wel n x de kat in de droger geahd maar dat had mn mama gelukkig snel door ..

maar merkt zon kat niet dat er was bij gegooid wordt ?

Lijkt me niet dat dat persé hoeft. Onze ene kat schrok al wakker wanneer je op je stoel verschoof. Deze leeft niet meer, maar de kat hier die nog wel leeft, als die een beetje slaapt krijg je die maar moeilijk wakker. Die zou dus niet wakker worden van iets wat op em kwam (kleding). Deze kat is ondertussen 13, en ik heb het idee dat hij ook steeds dieper slaapt. In ieder geval dat hij steeds moeielijker wakker is te krijgen, als dat al nodig zou zijn. Normaal gesproken maken we hem niet wakker.

[edit]
Typo's.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:40

dat is niet slim!

mn moeder heeft het ook gehad, we hadden nestje katten en één van de katjes was in de wasmachine gekropen. mn moeder had de wasmachine al aangezet en begon al te draaien. en ze keek nog een keer achter op, zag ze de kat tollen in de trommel. Dit katje heeft het wel overleefd Tong uitsteken

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 00:00

Haha om de een of andere rede dacht ik een geweldige foto van je brit te zien bij het openen van de link, ik denk die zit lekker verstopt tussen je wasgoed of zo haha nee zeg is het een serieus nieuwsbericht!

Ongelooflijk gewoon..

Maarrr hoe is het met je brit? Haha!