Het zijn rattenvangers en ik heb weleens het idee dat het spreekwoord: als je een hamer bent, lijkt alles als snel een spijker in aangepaste zin ook geldt vor Jack Russels: als je een Jack Russel bent, lijkt alles al snel een rat....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittKitt schreef:Wat kunnen mensen naïef zijn als het hun zo uitkomt he
Een kat die zich vergist in huis![]()
Wel lef hebben van die kat haha, die heeft nog niet vaak een schop onder zn kont gekregen zeker.
Echwel schreef:Ach als er in de krant staat inbreker doodgelikt door hond is het hier geweest
Alleen katten hebben ze het niet zo op, zeker de dober die dochter toen had die pakte ze beet en brak de ruggegraat.
Wij hielden haar altijd in eigen tuin als ze logeerde maar ja de buren gewaarschuwd en die luisterden niet.
Trouwens net het verhaal van pony en haan in de tuin, voor die overlast kun je aangifte doen
BrittKitt schreef:Het is ook wel makkelijk en goedkoop als poeslief bij iemand anders aan zn eten komt
BBreedveld schreef:Leuk als je speciaal (en peperduur!) voer voor je eigen kat hebt....
Ik betaal iets van 55 euro voor een zak...
Citaat:Biefstuk vinden ze dan toch lekkerder
BBreedveld schreef:Citaat:Biefstuk vinden ze dan toch lekkerder
Haha, ja vast, maar dat eet ik zélf al niet
Splinter schreef:Ik lees ook reacties over de kat van de auto af te tillen![]()
nou met die terrorkatten in onze buurt doe ik dat toch echt niet, ga me niet open laten halen door een 1 of andere .....kat![]()
diereigenaren zijn ALTIJD aansprakelijk voor de schade die het dier toebrengt, risicoaansprakelijkheid heet dat. Met katten is het idd moeilijker aan te tonen, maar niet onmogelijk
BBreedveld schreef:@Gleyla: Ben absoluut geen hondenkenner, maar ken verschillende mensen die hebben meegemaakt dat een kat door een of meerdere Jack Russels werd gedood (en in t geval van twee Jack Russels zelfs aan stukken gescheurd, brrr....)
Het zijn rattenvangers en ik heb weleens het idee dat het spreekwoord: als je een hamer bent, lijkt alles als snel een spijker in aangepaste zin ook geldt vor Jack Russels: als je een Jack Russel bent, lijkt alles al snel een rat....![]()
nicci88 schreef:Splinter schreef:Ik lees ook reacties over de kat van de auto af te tillen![]()
nou met die terrorkatten in onze buurt doe ik dat toch echt niet, ga me niet open laten halen door een 1 of andere .....kat![]()
diereigenaren zijn ALTIJD aansprakelijk voor de schade die het dier toebrengt, risicoaansprakelijkheid heet dat. Met katten is het idd moeilijker aan te tonen, maar niet onmogelijk
wel als hier tig katten rond lopen.
en owee als er een kat krols is.
sodeju, ik woon op 5 hoog, maar hoor de katten zelfs daar nog schreeuwen....
Gleyla schreef:Sorry als ik een beetje van de topic ben aan het afdwalen, en ik wil niemand op stang jagen...maar mijn vroegere poes is al eens terug thuis gekomen met een gebakken biefstuk...
Steph86 schreef:Nee precies jij hebt al geen jaar meer een vervuilde kattenbak omdat de kat zijn behoefte hoogstwaarschijnlijk bij een ander in de tuin doet.
Binckydenice schreef:Ja inderdaad
ThePast03 schreef:Gleyla schreef:Sorry als ik een beetje van de topic ben aan het afdwalen, en ik wil niemand op stang jagen...maar mijn vroegere poes is al eens terug thuis gekomen met een gebakken biefstuk...
Denk je dat de mensen waarvan ze die biefstuk heeft gejat het ook grappig vonden?
En vind jij het grappig als je de volgende keer je kat vergiftigd terugvind omdat er gif in de biefstuk bleek te zitten?
Het spijt me maar ik zou mezelf werkelijk de ogen uit mijn kop schamen als me zoiets zou overkomen.
Maar ik zal wel abnormaal zijn.
BrittKitt schreef:Wat kunnen mensen naïef zijn als het hun zo uitkomt he
Wel lef hebben van die kat haha, die heeft nog niet vaak een schop onder zn kont gekregen zeker.
Mystica schreef:BrittKitt schreef:Wat kunnen mensen naïef zijn als het hun zo uitkomt he
Zou je verbazenOnze 15 jaar oude huiskat is een keer buiten gezet door mijn moeder omdat hij iets uitgevreten had. Uren later vonden we hem terug voor de deur van de portiek naast ons. Die had zich ook vergist, want hij wist niet hoe snel hij bij ons moest komen
Gleyla schreef:En ik heb het al in mn eerste postjes gezegd...men moet kunnen relativeren...
Babsiej schreef:Oh weeee als dat gebeurt, ik vind loslopende katten al gruwelijk irritant, en als k m dan kan grijpen zal ik t zeker doen .....
Deze topics zijn niet goed voor mij, vreselijk katten die buiten lopen, schijten en doen, t enigste voordeel is is dat ze soms worden plat gereden, maar net wat ellebel zegt zo weer een ander voor in de plaats...
Ik rem overigens niet voor katten voor mn banden