Zeiken in hun huis door andermans huidieren is niet zo eenvoudig op te lossen, tenzij je geld genoeg hebt of altijd met dichte deuren en ramen wil zitten.
Ik heb helaas geen tijd om de hele tijd op wacht te staan en onze tuin is meer dan 40 meter lang.
Wij hebben heel wat geld gestopt in alles katproof maken maar hebben helaas niet zo'n gigantisch inkomen dat we alles van nieuw gaas konden verzien, zijn dus gestopt met die hobby.
Ze hadden wel een nachthok maar waren doordat ze honden gewend waren niet bang voor die katten en liepen er zelfs op af.
Weet niet waar je gelezen hebt over gooien en trappen?

Honden erop afsturen heb ik al uitgelegd, dan nog weten ze precies wanneer dat gebeurd. Kan ze wel allemaal erop afsturen maar als ze dan snel genoeg zijn overleven de katten dat niet en dat wil ik nu net ook weer niet.
Verder zit ik gelukkig niet met een bonzend hart om topics om het internet, verbaas me alleen dat de rollen altijd zo omgedraaid worden dat degene die de overlast ondervinden zich schuldig zouden moeten voelen.
Met kinderen word ik trouwens nooit boos, juist dat werkt averechts. Maar goed, dat is een andere discussie.
Jij hebt blijkbaar een ander begrip van tolerant dan ik, wat ik uit jouw bericht lees moet dat van een kant komen want ik lees nergens dat de eigenaren van de katten zich ook weleens toleranter op mag stellen in plaats van zich niet bekend maken.
Maar goed, de boodschap is duidelijk. Ik ben blijkbaar de intolerante buur en moet niet zo zeuren over het feit dat andermans huisdieren mijn tuin onderschijten en mijn huisdieren verwonden. Dan had ik maar meer moeite moeten doen. En ik ben een sukkel dat ik ervoor zorg dat mijn huisdieren andere mensen geen overlast kunnen bezorgen.
Toch nog wat geleerd vandaag.

En zolang de eigenaar van de katten zich niet bekend wil maken ga ik ze als zwerfdieren beschouwen en breng ik ze naar het asiel. Leuke opmerking dat je met je handen van andermans huisdieren af moet blijven, waarom mogen andermans huisdieren wel in mijn tuin?