met mijn kitten naar de dierenarts.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: met mijn kitten naar de dierenarts.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:53

lonneke....het probleem is juist dat je er NIET van leert...

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:56

geerke schreef:
lonneke....het probleem is juist dat je er NIET van leert...

amen, niets nada noppes niënte...

Je gaat gewoon weer vrolijk verder en verpest het leven van het volgende dier/mens whatever
schaam je, schaam je diep Huilen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 17:09

jeetje, zo kan ie wel weer. ik zeg toch dat ik mijn lesje heb geleerd. jammer dat jullie dat niet inzien. en ja, ik schaam me inderdaad, al geloven jullie dat niet. ik kan niet meer dan hier ALWEER sorry zeggen en in t vervolg beter nadenken voor ik weer zoiets doe. wie zijn jullie om te beoordelen of ik er iets van leer of niet. jammer dat er zo over me gedacht word.

marmamps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:19

Waarom allemaal zo aanvallend, die kitten weten er echt niet van dat ze naar een ander baasje gaan.
ik vind het een goede beslissing dat je de 2 kittens weg doet i.p.v. de hond.
Overleg eerst met je hulpverlener of begeleider voor je weer een dier aanschaft.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:25

dat er zo over je gedacht word is toch niet onze schuld?
Dat doe je toch zelf?
Teneerste om al je nieuwe dieren hier voor te stellen
Tentweede om ons vooral op de hoogte te houden wie en wat er nu weer weg moet....
Om te beoordelen of je hier wel of niet van leert verwijs ik alle geintereseerden naar vorige topics van jou...ik zou zeggen...lees ze zelf ook nog eens door,dan vind je antwoord op de vraag of je hier van leert of niet...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:26

jeetje mensen, niet zo hard... lonneke, je hebt bordeline las ik? Dat is niet simpel om mee te leven! Jammergenoeg beseffen mensen zich dat niet altijd en oordelen nogal hard... je weet zelf wel beter toch? Jij bent de enige die weet of je hiervan leert. Ik hoop het wel en je had het nu ook al vrij vlot door dat je fout zat geloof ik? Hopen dat je volgende keer inderdaad dat nachtje erover kan slapen zonder impulsief te handelen!
Goed dat je hebt besloten om de rust in huis terug te brengen en de kittens weg te doen naar een goed huisje. Jammer voor de kittens dat ze daar niet gelijk heen gingen maar die kleintjes zijn ontzettend flexibel. Geen man overboord dus.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:29

ik vind dat er wel een man overboord is....het zijn niet de eerste dieren die wegmoeten na aanschaf...en ook niet de laatste...borderline of niet,lonneke is niet dom of achterlijk...dat is iets heel anders.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:34

lonneke schreef:
jeetje, zo kan ie wel weer. ik zeg toch dat ik mijn lesje heb geleerd. jammer dat jullie dat niet inzien. en ja, ik schaam me inderdaad, al geloven jullie dat niet. ik kan niet meer dan hier ALWEER sorry zeggen en in t vervolg beter nadenken voor ik weer zoiets doe. wie zijn jullie om te beoordelen of ik er iets van leer of niet. jammer dat er zo over me gedacht word.

Ik denk dat nav jouw talloze topics het niet heel raar is dat mensen zo gaan reageren.
Ik heb met verschillende mensen met borderline gewerkt en weetwat de ziekte inhoudt, ik weet OOK hoe makkelijk mensen het daarop gaan afschuiven.
Een grote maar helaas veel gemaakte fout.
Als je aangeeft dat je je lesje geleerd hebt dan verwijs ik toch even naar die haflinger van vorig jaar die me nog bijstaat, zei je toen niet PRECIES hetzelfde?
En de volgende keer beter nadenken voordat je wat doet?
Dat is één van de kenmerken van borderline; en als je die niet onder controle hebt(wat jij dus duidelijk niet hebt)dien je imo niet zelfstandig deel uit te maken van onze maatschappij.
Zoals ik al zei, vandaag is het een kitten morgen je kind.....
Zie alsjeblieft in dat je het zo niet gaat redden en dat je een hoop extra hulp nodig hebt om deze vaardigheden te leren.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:38

Moet heel eerlijk zeggen dat ik het positief vind dat je wat met ons commentaar gedaan hebt, en de kittens herplaatst.
Ik hoop dat je de volgende keer ook beter nadenkt vooraf, als je weer wat wilt zoek dit topic dan nog eens op Knipoog
Veel plezier met de overige katten en je leuke hond...

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:41

een borderliner wilt aandacht of dat nou ten koste gaat van een mens (pestrijen roddelen) of door middel van een dier.

Dat lonneke er niks aan kan doen, dat geloof ik niet want een borderliner is wel soms ontoerekeningsvatbaar maar zeker niet helemaal gek gestoord zodat ze zomaar wat dingen doen.

In dit geval zijn de kittens de dupe en ik heb enkel een vraag waarom katten erbij als je er al 2 hebt, waarom ben je niet tevree met wat je hebt, waarom moet je meer hebben?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 17:46

ik ga hier verder niet meer op in. ik zie in dat ik voor de zoveelste keer de fout ben ingegaan in mijn enthousiasme en daar zijn de kittens nu de d upe van. maar ik heb ervoor gekozen de kittens weg te doen omdat die nog jong zijn en makkelijker wennen in een nieuw tehuis. en zij zijn hier ook t kortst. ik ga nu genieten van de 2 katten die ik straks nog overheb en van mijn hond en dit is het laatste wat ik erover kwijt wil. dat ik weer fout ben geweest zie ik nu ook echt wel in, maar ik kan het helaas niet meer terugdraaien. ik heb mijn lesje wel geleerd.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:47

alweer?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:48

Je kunt ook te lang doordrammen Geerke.....

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 17:48

ja ALWEER!! saorry dat ik besta Boos!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:49

Lonneke groot gelijk dat je er niet meer op in gaat, maar je moet niet zo strooien met je prive leven..ik ken je niet maar weet binnen een half uur dat je ong 5 dieren hebt, ook paarden 2 kinderen in ggz hebt gezeten dat je een jaar bent opgenomen en dat je borderliner hebt.

Meid daar wil je toch niet mee te koop lopen, hou dat voor je en schakel je ambulante hulp in of als je die niet hebt, zoek een mentor die je begeleidt

Maar je moet het niet op je stoornis gooien

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 17:52

tja het is nu eenmaal bekend dat dit bij dde stoornis hoort. ik ga het ABSOLUUT niet goedpraten, want jullie commentaar is terecht. maar hoe lang moet ik nu dan boeten bij jullie voor ik weer normaal word behandeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:53

Zo kan ie wel weer Knipoog
Lonneke doe je voordeel ermee, en het erin blijven wrijven... makes no sence!!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 17:55

suleilitha schreef:
Zo kan ie wel weer Knipoog
Lonneke doe je voordeel ermee, en het erin blijven wrijven... makes no sence!!

dank je wel. ik zal er zeker wat mee doen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:55

lonneke schreef:
tja het is nu eenmaal bekend dat dit bij dde stoornis hoort. ik ga het ABSOLUUT niet goedpraten, want jullie commentaar is terecht. maar hoe lang moet ik nu dan boeten bij jullie voor ik weer normaal word behandeld.

echhh niet meer reageren en niet meer al je problemen op bokt gooien en als je iets wilt kopen of aanschaffen eerst overleggen met je mentor en vooral op bokt alleen posten in leuke gezellige topics waar je wat van kan leren

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 17:58

Billy schreef:
Je kunt ook te lang doordrammen Geerke.....

ik hoop dat je me het niet kwalijk neemt...ik heb ook een stoornis...ik kan beter met dieren overweg dan met mensen...ik begrijp niet hoe dat nou kan.....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:05

Eigenlijk vind ik dit een hele kwalijke opmerking. Hiermee bagatelliseer je de borderline stoornis van Lonneke..
Ik denk dus dat je nu te ver gaat..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:08

ik ben serieus over mezelf....dit heeft even niets met lonneke te maken...ik weet heel goed wat een borderline stoornis inhoud,en ik weet ook dat lonneke niet voor haar lol is opgenomen geweest.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:09

Dan nog is het ongepast om zo te reageren......
Daarbij is het maar net waar jij je prioriteiten legt......

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:46

ik heb per pb mijn excuses aangeboden aan lonneke en we hebben het "uitgepraat"
Net als in het vorige topic....ik leer dus ook niet blijkbaar...
ook excuses hier vanwege mijn botte manier van reageren...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:53

Vind ik knap van je, chapeau Knipoog