Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zwerte schreef:schootkonijnen bestaan erg weinig! De mijne houden echt wel van een kriebel op zn tijd, die komen ze ook halen, maar echt knuffelen? no way! Ik heb ook een konijnenhotel, 2 kooien aan elkaar gekoppeld waar ze enkel inzitten als ik uit huis ben of 'snachts.
Ik had de foto al gezien, lijkt wel iets op mijn dame! Heel lief!
2e konijn ipv knuffeltje mag niet van je ouders denk ik? Sinds ik zie hoe ze met elkaar omgaan wil ik nooit meer een nijn in zn eentje!
Kirsten_S schreef:Oh gelukkig!! Ze heeft wel is rare bewegingen gemaakt of gesparteld maar gelukkig nog niks gebroken ofzo. Ze is best een wilde dus oppakken gaat soms nog wel moeilijk. Daarom doe ik het meestal.
De medicijnen gingen er zo in. Het oogzalfje was bijna op dus was een beetje lastig. Daarna meteen naar de wc geweest en nu zit ze lekker gezellig bij mij binnen te chillen. Kan ze effe opwarmen want ze wou de laatste tijd veel beneden en in de kou zitten. Vaak hebben we ook de trap dichtgedaan anders zat ze alleen maar in de wind beneden.
Faniek schreef:Ik zou dan in ieder geval geen jong dier nemen, maar een volwassen dier die zijn als het ware vaak al gevormd. Ik heb hier een koppel zitten van 3 konijnen die ik gerust bij een gezin met kinderen zou plaatsen, zo tam zijn die 3 en zo graag willen ze aandacht.
Hoe is het nu met je konijn Kirsten_S?
Manda schreef:Hoe is het met konijn? Zijn jullie al voor de nacontrole geweest?