Maar verder wil ik je niet bang maken hoor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essie_blue schreef:aah! vind dit zo eng, brrr. Ben als de dood voor spinnen. Ha dlaatst wel een slang in huisDie was echt superschattig, die vind ik niet eng. Maar spinnen, brrr. rond deze tijd komen er van die vieze grote donkere harige, brrr, vieze spinnen in me kamerr
x_liesje_x schreef:huh, die beesten waren toch heel snel zdat je ze bijna niet kon vasthouden?
hoe kan die op die foto's dan weer op een hand zitten?
ik ben niet echt bekend met spinnen
patjelisa schreef:lautjuh85 schreef:Nog voor geen miljoen.
Ik ben als de dood voor spinnen.
Ikke wel![]()
Ik geef dan wel een paar duizend uit voor een psycholoog die me dan weer over mijn trauma helpt
mathes schreef:Trouwens een mooie Poecilotheria op de eerste fotoHeb je je al aangemeld op mijn forum?
![]()
patjelisa schreef:essie_blue schreef:aah! vind dit zo eng, brrr. Ben als de dood voor spinnen. Ha dlaatst wel een slang in huisDie was echt superschattig, die vind ik niet eng. Maar spinnen, brrr. rond deze tijd komen er van die vieze grote donkere harige, brrr, vieze spinnen in me kamerr
slang in huis vertel?
een wilde?
smeetjoew schreef:Iehw! Die foto!
Lijkt me heel griezelig als je elke keer een spin aantreft. Ik wordt al panisch als ik een kistje uit de hoek van de zadelkamer moet halen; ik schop 'm dan eerst in het rond om alle spinnen eruit weg te laten springen. IEHW! Ik haaaat die krengen. Ik haat muggen ook, maar geef mij maar muggen dan.
Hopelijk zit er geen nest in je huis, maar dat lijkt me niet. Gewoon met een vliegenmepper op je buik slapen.
patjelisa schreef:essie_blue schreef:aah! vind dit zo eng, brrr. Ben als de dood voor spinnen. Ha dlaatst wel een slang in huisDie was echt superschattig, die vind ik niet eng. Maar spinnen, brrr. rond deze tijd komen er van die vieze grote donkere harige, brrr, vieze spinnen in me kamerr
slang in huis vertel?
een wilde?