Ik wil never nooit een Beagle.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:@Zilfstar: Komt me heel vaag bekend voor. Ga er eens wat over opzoeken. Maar is het niet hetzelfde als een dwergpinscher?
Lindy1982 schreef:Bij ons op de boerderij hebben ze honden die exact dezelfde aftekeningen hebben als een rottweiler en een dobberman maar alleen kleiner.. beetje middelmaat hond.. is wel een ras maar hoe dat ras heetzou het niet weten
Wuis schreef:Nee, dat is ook zo'n typische vacht die ik niet wil.
Bovendien al die basset-achtoge dingetjes zijn ook niks voor mij.
@Bravespots: Dat is juist het probleem, doordat ik zo kieskeurig ben kom ik in het asiel bijna nooit een hond tegen die ik écht zou willen hebben. Uiteraard houd ik mijn ogen en oren open.
Zilfstar schreef:Lindy1982 schreef:Bij ons op de boerderij hebben ze honden die exact dezelfde aftekeningen hebben als een rottweiler en een dobberman maar alleen kleiner.. beetje middelmaat hond.. is wel een ras maar hoe dat ras heetzou het niet weten
Wrs Dwerg Pincher.
Lindy1982 schreef:Bij ons op de boerderij hebben ze honden die exact dezelfde aftekeningen hebben als een rottweiler en een dobberman maar alleen kleiner.. beetje middelmaat hond.. is wel een ras maar hoe dat ras heetzou het niet weten
Thats_Me schreef:Lindy1982 schreef:Bij ons op de boerderij hebben ze honden die exact dezelfde aftekeningen hebben als een rottweiler en een dobberman maar alleen kleiner.. beetje middelmaat hond.. is wel een ras maar hoe dat ras heetzou het niet weten
Bedoel je de boxer?
Francis schreef:Ik heb niet alle pagina's doorgelezen, maar ik denk dat jij je hond in groep 9 van de rassengroepenlijst moet zoeken. Hier heb je een voorbeeld van een lijst http://www.canum.be/rasgroepen/gezelschapshonden.html
of deze http://www.devrolijkeviervoeters.org/rasgroep9.htm
maar er zijn er veel meer te vinden (googel op rasgroep gezelschapshonden)
Zelf vind ik Tibetanen erg leuk in deze groep, maar een vriendin van mij heeft Chinse Crested en die zijn ook érg grappig. Die heb je ook in een langharige versie = 'powderpuff', mocht je de 'blote' niks vinden (ik vond ze vroeger ook niks, maar nu ik ze 'persoonlijk' ken ben ik toch wel van mening veranderd.
OH, Lidny1982 bedoelt waarschijnlijk de black and tan Dwergpincher (die er ook in't 'rood' is)
Lindy1982 schreef:neej heeft een hele lange vreemde naamis geen standaart ras
Thats_Me schreef:Lindy1982 schreef:neej heeft een hele lange vreemde naamis geen standaart ras
Ohw toevallig een appenzeller sennerhond?