Zag mijn nichtje opeens achter het huis op het zandpad 5 jonge konijntjes liggen. Ze lagen verspreid over het pad, eentje lag in een plas en was al dood,
de andere vier waren ijskoud. Het is daar helemaal open geen struiken omheen, waren geen holen en geen andere konijnen verder in de buurt te zien.
Me tante erbij gehaalt, die wil altijd alle arme zielige beestjes redden

Tsja, we moesten ze warm houden en mss een DA bellen, kans is natuurlijk niet groot dat ze het redden. Ze zijn nog heel erg jong, helemaal kaal, oogjes nog dicht.
Daarna hebben we een DA gebelt, die vertelde dat we ze melk konden geven, lauwe koffiemelk of gewone melk met suiker. Dus koffiemelk opgewarmt,
alle vier gevoerd en daarna heb ik er twee mee genomen en me tante ook. 4 kleintjes zelf verzorgen vonden we wat veel, dat redt je haast niet,
maar met twee hebben ze toch wat warmte aan elkaar. Nu liggen ze hier in een doosje met een warme kruik en handdoeken.
Straks nog maar een keer voeren. Verder iemand nog tips wat ik het beste met de kleintjes kan doen?
Hoe ik hun leed het meest kan verzachten en hun kans op overleven kan vergroten?
http://i530.photobucket.com/albums/dd34 ... lding3.png
dit zijn ze.
Of het konijnen zijn weet ik niet zeker, zouden ook haasjes kunnen zijn natuurlijk??