Ik ben 4 dagen weg geweest naar vrienden toe , en had me oma op me diertjes laten passen .
Nu belde ik vandaag en hoorde ik dat er wat was gebeurt , ben net thuisgekomen .
Me oma hoorde snacht's wat dingen vallen en is gaan kijken , alle flessen op een kast waren op de grond gevallen door de kat [ 5 maanden oud ong ] . Snap niet hoe hij daar ooit op is gekomen ? Hij red amper het aanrecht .
Maar goed dat is niet zo erg , wel erg was dat er daardoor dus ook een stuk kooi van de kooi is afgevallen [ een soort huisje ] .
Daardoor is me andere beestje er uit gegaan en waarschijnlijk op de grond gevallen of iets dergelijks .
Me oma kwam me kamer in en er lag nog iets waarvan ze dacht dat het watten met bloed waren , ze snapde er niks van .
Uiteindelijk was het nog een klein gedeelte van me lieve hamster , Whity [ zie andere topic Het te dikke hamstertje ] .
Snap niet dat het zo had kunnen gebeuren , was wel het laatste wat ik dacht wat zou gebeuren ...
. Hopelijk kun je je kat nog aankijken, want ik kan me goed voorstellen dat je dat de eerste dagen even niet kunt, ook al is het de natuur 

Sterkte dermee.
Kan ook komen omdat hij in het asiel heeft gezeten en het daar niet heeft kunnen leren ofzo. Inmiddels kan hij het wel trouwens
Nee flauw ...

? Je mag hem per direct komen ophalen haha .