Volgens mij zijn alle jack russels wel eigenwijs maar 1 van mij spant echt de kroon .
Iets meer als een jaar geleden is haar complete baarmoeder verwijdert nadat er een flinke onsteking in zat .
Sindsdien is ze erg verandert .
Ze is bang van alles .
Voorheen dacht ze altijd dat ze 2 meter groot was en een meter breed .
Nu met onweer kruipt ze in keukenkastje na eerst mijn borden eruit gegooid te hebben

Stem verheffen naar wie of wat dan ook .
Is staart tussen dr benen en wegwezen .
andere honden buiten ook zon drama .
bij mij kruipt ze zowat in mijn binnenzak maar bij mijn vriend rend ze gewoon hard naar huis .
Dit laatste is iets waar we dus echt gek van worden op het moment .
Ze wil gewoon niet meer met hem mee uit .
Ze lopen eigenlijk allemaal al jaren los mee woon vlak aan een park en heeft nooit geen probleem gegeven .
Nu is ze paar maanden geleden al begonnen met savonds niet meer mee willen met mijn vriend .
Ze loopt mee naar de sloot en rend met staart tussen dr benen terug naar huis om in de tuin doodleuk te gaan janken als een wolf .

Maar nu wil ze gewoon helemaal niet meer met hem mee .
We hadden al zon speciaal tuigje gehaald waar ie niet uit zou moeten kunnen maar toch komt ze daaruit om vervolgens alsnog naar huis te rennen .
En dan komt ze mij halen en moet ik meelopen .
Op zich geen probleem maar ben niet altijd thuis dus kan ook niet altijd nog even met haar meelopen .
Gevolg nu dus ook dat als ik niet extra meeloop ze dus in huis plast .
We hebben alles geprobeerd verschillende riempjes optillen en in park pas loslaten maar met of zonder riem ze gaat naar huis .
Om gek van te worden en voor haar ook niet leuk natuurlijk .
Ze is nu bijna 7 jaar en is altijd de braafste van de 3 geweest maar op het moment worden we er gek van .1 van de andere honden is haar moeder en andere is haar beste vriendinnetje .
Er is verder ook nooit iets gebeurd ofzo dat ze aangevallen is door andere honden ofzo dit komt eigenlijk uit het niets en is begonnen na de casteratie .
Het word alleen steeds erger .
Alle tips van de dierenarts al geprobeerd medisch is ze nagekeken dus dacht laten we het hier eens proberen .
hellup .