ik hoor van velen dat het zielig is als een konijn alleen zit. Mijn konijn zit dus ook alleen, en eigenlijk vind ik het een beetje sneu. Ze heeft wel gewoon een groot hok en dergelijke maar toch, ze zit wel alleen. Ik ben er niet 24 uur per dag maar als ik er ben loopt ze wel los, of zit ze op schoot. Maar ik kan haar geen 24 uur per dag zijn, dus alleen zit ze af en toe toch wel. Ik had er al aan gedacht om er een knuffel bij te doen, maar daar kijkt ze dus echt niet naar om. Mijn vorige konijn vond dat juist wel heel fijn. Maar Fatima dus niet... ze heeft liever aandacht van mensen. Ze is heel knuffelbaar en springt ook als je zit op je schoot. Het is een hangoor en als ik haar oortjes masseer gaat ze ook een soort knabbelen (dat geluidje) of mij 'terug' likken. Dat likken doet ze soms ook uit haarzelf als ze op schoot zit en dan masseer ik haar oortjes ook even

maar ik wil graag horen wat jullie er van vinden (dat een konijn alleen zit)
een konijn erbij probeer ik wel een beetje los te praten bij mijn ouders, mijn moeder vind dat wel leuk alleen mijn vader niet

oh ja, ik woon nog thuis en mijn moeder heeft het konijn gekocht dus ik heb niks aan: 'had je maar geen konijn moeten nemen'