Maar ik word er helemaal gek van bij ons in huis is het t afgelopen jaar wel heel erg. op een of andere manier zie ik ze ook aaaaltijd!! Maar ze zitten dan ook vooral in mijn kamer. Mijn moeder zei ook al jij trekt ze aan. Maar ik walg echt van die beesten vind ze echt smerig en ben er nog bang voor ook. Heb al van alles geprobeerd. Soort van gif achter de kasten gezet dat moest helpen volgens de mensen uit de dierenwinkel. Het is ook niet te vochtig in ons huis eerder andersom dan denk? En smerig is het in ons huis en in mijn kamer zeker ook niet!Nu zoek ik het middel maakt niet uit wat als het maar helpt. Alleen hebben wij wel een hond in huis lopen dus weet niet of ik dan alle bestrijdingsmiddelen kan gebruiken?
Maar als iemand HÉT middel heeft tegen die hele erge vieze enge beesten hoor ik die heeel erg graag
xx

Maar ze zien er eng uit haha
ze doen idd niks, zijn nutteloos, maar ik wil die vieze insecten ook niet in huis, op tv was laatst zo`n apparaat dat je in het stopcontact moest steken en dat werkte dan door het netwerk, gaf een soort impuls af waar insecten niet tegen kunnen, iemand ervaring mee??