Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxSultanxX schreef:je moet wortelhapje halen van olvaritdat kan je in een spuitje doen en zo in de bek spuiten ! this echt een wondermiddel , waar wij veel knagers mee gered hebben .
hyawatta schreef:zal de kiezen snel na laten kijken, die kunnen er zo uit geknipt worden, assistente houd de caaf vast en de DA knipt de tanden is geen Narcose voor nodig hoor.
misschien in sommige gevallen wel maar bij die van mij was dat toen niet, en dat ging prima hoor
loveyoutoo schreef:hyawatta schreef:zal de kiezen snel na laten kijken, die kunnen er zo uit geknipt worden, assistente houd de caaf vast en de DA knipt de tanden is geen Narcose voor nodig hoor.
misschien in sommige gevallen wel maar bij die van mij was dat toen niet, en dat ging prima hoor
Tanden kunnen inderdaad zo geknipt worden, maar de kiezen zitten zo ver achter in de bek dat dat echt niet gaat
Julia_ schreef:Ze hadden geen wortelhapje meer dus we hebben nu appel.
Is dat ook goed?
XxSultanxX schreef:Julia_ schreef:Ze hadden geen wortelhapje meer dus we hebben nu appel.
Is dat ook goed?
nee je moet echt het wortelhapje hebben , de appel vult wel maar van de wortelhap knappen ze echt op
hyawatta schreef:zal de kiezen snel na laten kijken, die kunnen er zo uit geknipt worden, assistente houd de caaf vast en de DA knipt de tanden is geen Narcose voor nodig hoor.
Julia_ schreef:We zijn gister 3 AH afgeweest waar ze het niet hadden.
Daarna kruidvat afgebeld en daar hadden ze het wel dus we hebben sinds gister nu gewoon de wortelvariant
Daar heeft ze nu al drie keer wat van gehad maar hoeveel mogen ze daarvan per keer?