Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
draaakje schreef:een kat van de buren lenen die dan even HAAR bakje voer voor haar neus leeg eet, wedden dat ze in een keer veel meer interesse heeft in dat voer wat eerst niet goed genoeg was voor haar.
whisperramse schreef:Hij eet wel wanneer hij honger heeft hoor, dieren gaan zich heus niet doodhongeren, maar het is idd hoofdpijn voor de baasjes.
Breghje schreef:Ik had ook zo'n prins op de erwt. Haalde bijna overal zijn Perzische neusje voor op, ging me vuil aan zitten kijken als ik weer eens het lef had gehad iets anders dan anders voor te zetten en ging bijna kokhalzend zitten eten om maar vooral schuldgevoel te kweken (maar allé, het at!!!)
Pluizebolpum schreef:Hihi...wat een beesten zijn het toch. En zo wordt het weer eens pijnlijk duidelijk dat honden een baas, maar katten personeel hebben...
Ik was altijd zo stoer aan het roepen dat dat bij mij écht niet ging gebeuren, maargoed, ondertussen heeft kleine Caitlin met haar schattige snoetje me flink in de tang...of toch eigenlijk
.
Pluizebolpum schreef:Ze heeft zich maar te schikken...(zeg ik nu heel stoer)
Quellian schreef:Enne... ze zeggen dat dieren zich gaan gedragen naar hun naam, nou heeft de jouwe ook wel een poepie chique naam zeg! Misschien moet je haar een andere naam geven (of in elk geval anders noemen). Heb hier een Choler gehad (betekent 'zwerver') en die deed niet zo moeilijkIt's alllllllllllll in the name! (moet ik ook wel zeggen dat Bloempje niet bepaald naar bloemetjes ruikt als ze net op de bak is geweest, dus in hoeverre dit waarheid is...)