Aangezien ik mijn dochtertje een kitten op der verjaardag wilde geven (11 aug) zijn we bij meerdere kittens wezen kijken.
We zijn gister bij een nestje kittens wezen kijken die over 2 weken wegmogen,.. ze zouden nu 5 a 6 weken zijn.
Aangezien mijn dochtertje een rode wil en ik de grijze erg mooi vond besloten we 2 te nemen, zo hebben ze wat aan elkaar ook nog!
Ze eten nog niet zelfstandig en zijn niet zindelijk (mamapoes ruimt alles nog op)
Mijn idee is dat de eigenaar er geen verstand van heeft en zsm van de kittens af wil zodra het kan .. moederpoes is geeneens een jaar en hij was altijd in de veronderstelling dat het een kater was tot ze dikker werd

De man bedoelt alles goed en wil wel het beste voor de beesjes, dus mailen ook wat heen en weer over bijvoeding en ontwormen/ontvlooien...
Maar goed, hoe oud denken jullie dat de kittens zijn? (voor zover het te beoordelen is?)
Groetjes Ans

ps: de rooie is het kleinst en heb gevraagd of hij ze bij wil voeren aangezien de moeder zo jong is en denk dat ze niet genoeg krijgen (was ook 1 overleden die dag... hebben we nog gezien..