Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesito schreef:Dat barfen moet je ook maar allemaal weten en aangezien mijn honden vaker naar mijn schoonouders of pension gaan is dat bijna niet te doen.
Ook op het voer van de dierenarts reageerd hetzelfde.
Tieme schreef:jesito schreef:Dat barfen moet je ook maar allemaal weten en aangezien mijn honden vaker naar mijn schoonouders of pension gaan is dat bijna niet te doen.
Ook op het voer van de dierenarts reageerd hetzelfde.
Om rauw vlees te geven hoef je niet perse te barfen. er zijn verschillende merken rauw vlees te koop in de dierenwinkel. gewoon kant en klaar. zit alles in wat een hond nodig heeft.
mijn hond heeft nu heel wat verschillende brokken gehad en overal bleef hij mager bij en scheet hij z'n eigen vaak helemaal leeg. hij krijgt nu rauw vlees en de problemen zijn opgelost. het is inderdaad wat lastiger met vlees als een hond naar een pension/logeeradres moet maar je hond gaat voor lijkt me.
jesito schreef:Deze hond heeft idd een vlooienallergie maar dat weet ik en van daar dat die altijd netjes optijd gedruppeld wordt met practic ook via de dierenarts.
Ook wordt die natuurlijk netjes ontwormt met milbemax.
Er is nog nooit bloedonderzoek gedaan.
Nikki__ schreef:Dit duid vaak op een irritatie en géén allergie. Allergie bevindt zich vooral tussen de poten en bij de kop.
Mijn hond heeft ook geen gevoelige huid en reageert niet goed op kip. Borstel je haar regelematig? Dit kan ook een hoop irritatie weg nemen. Ook weet ik niet of jij misschien de mogelijkheid hebt om naar zee te gaan (met zout water!). Dit is nog altijd een wonder middel. Als mijn hond weer eens jeuk heeft, gaan we ongeveer een week lang elke dag even naar het zoute water en de jeuk is een stuk minder!
Linda_love_U schreef:Jeukt hij ook met zn neus overal aan ? Dat deed die van ons ook.
arnjojo schreef:een injectie tegen allergieen dat werkt heel snel
Dexoral vind ik best vreemd dat je dat krijgt. Maar ben niet bang het is niet heel gevaarlijk hoor
Ik vind het alleen niet logisch dat je dat telkens krijgt..