Mijn poes Pib is gisteravond bevallen... ze is nu anderhalf en was ontsnapt toen ze krols was oopz.. Nou bij de dierenarts geweest en het zouden er 2 of 3 worden. Ook mn vriendin zei al 2 misschien 3 en ik hoorde steeds van iedereen eerste nestje zijn er nooit veel. Nou dat werd dus schrikken

Gisteravond belde mn broer me op (Pib woont bij mn broer), had de oproep gemist dus ik belde terug en hij zegt: Je wordt oma!! dus ik dacht echt huh en toen drong het tot me door... mn vriendin meegesleurd die kant uit en toen we aankwamen was de eerste net geboren... deze kwam in stuitligging dus dat was ff wat werk... de volgende kwam pas een uur en een kwartier later daarna kwam nummer 3 vrij snel. Wij dachten nou dat was het wel, maar nee hoor daar kwam nummer 4!! En toen duurde het weer een half uurtje en kwam nummer 5!! Dus wij hadden echt zoiets van ok was dat het eindelijk?? in eerste instantie leek dat wel zo maar toen weer een uur later jawel daar kwam nummer 6!!! Nou toen was Pib echt doodop heeft eerst een uur geslapen en daarna pas de laatste nageboorte uitgeworpen... Bij de eerste 2 en de laatste hebben we zelf de navelstreng moeten afknopen en daarna afknippen omdat ze het in het begin niet deed en bij die laatste niet kon omdat ze dus de nageboorte niet meer naar buiten kreeg....
Ze hebben allemaal een naam gekregen:
#1 Dibbes (zwart met witte voetjes en buikje)
#2 Djugaloo (zelfde als #1)
#3 Draak (Cypers met witte voetjes en wit befje, net als mams)
#4 DickyDick (ook het zelfde als #1 en #2)
#5 Drugsy (ook weer net als #1, #2 en #4)
#6 Dirruk (helemaal Cypers)
Nou hier de foto's van 1 dag oud (van de geboorte heb ik hier niet die staan op de computer van mn broer):

Nou ik ben dus een trotse oma