De oortjes van diverse nijntjes beginnen nu steeds meer te hongen, nog even en alles hangt

1. Hooi ik ben streep en ik blijf lekker hier wonen en nu ben ik buiten

2. En daar is veel te onderzoeken aldus deze driekleur dame die in eerste instantie zou blijven, maar waarschijnlijk toch elders een plekje gaat zoeken ivm ze weinig manen krijgt zoals het nu lijkt.

3. Ennuhhh baasje heeft wat moeite met fotograferen want wij doen constant dit soort dingetjes..

4. Maar af en toe wil er wel een klein dametje (die niet hier blijft, hint!) poseren

5. Ook het andere kleine dametje wil wel even stil zitten (blijft ook niet hier, hint!)

6. En wanneer er iets te besnuffelen valt wil meneer ook wel even stil zitte (blijft ook niet hier, hint!)

7. Ennuhhh deze manier doet alles voor eten en is niet zo fotogeniek, maar wel een leuke knuffel (blijft ook niet hier, hint!)
8. Maar je hebt natuurlijk ook de fotogeniekere dametjes... (blijft misschien hier)

9. Ik aanbid dit.... ding!

10. En dan heb je nog de zoutzakken die zitten omdat het moet

11. Of de okay ik blijf wel even zitten (blijft hier)

12. Meneer dikkop wil in ieder geval we leven in de camera kijken (blijft ook niet hier, hint!)

13. En deze mooie dame wil even zichzelf op haar liefst showen (blijft ook niet hier, hint!)

14. Heee hee mij niet vergeten! (blijft ook niet hier, hint)

15. En dan als laatst mijn supermooie dametje dat hier blijft

En om van nog meer knuffelgehalte te genieten ga ook naar

[BB-ITP] Pas op andijviedief!!!
[BB-ITP] Leeuwenkophangoortjes groeien en groeien!
[BB-ITP] Woeps ze hebben een te hoog fluffygehalte..