Even kort hoe de afgelopen 10 lessen gingen: van de 10 lessen liep hij er 5 goed

De ene week liep hij naast je en deed de oefeningen alsof hij nooit iets anders deed
en de andere week stond zijn gehoor apparaat uit...
Of als het regende, dan liep er een brombeer naast je die constant naar binnen wou rennen

Maar ja, het examen kwam er toch aan

Gelukkig was het prima weer, dus dat zat al mee.
En de trainers weten precies wat een clown Enzo kan zijn dus dat zat ook alweer mee.
Ik heb mijn vriend alles laten doen want tsja ik moest foto's maken voor alle fans van Enzo

Nou, daar gaan we.......
1.Commando 'Let op!' en dan moet Enzo naar je blijven kijken....

2.Nog steeds 'Let op!' maar dan correct uitgevoerd

3.Meelopen zonder te trekken.... mijn vriend loopt erbij alsof hij een poedel naast zich heeft

4.En natuurlijk commando 'Zit' Braaf puppy!!!

5.Commando 'Af' is dan ook geen probleem

6. Hier een filmpje dat hij over cavaletti's moest springen, bij elke cavaletti moet commando 'hoog' dit vergat mijn vriend....

7.Hier moest hij op een wapperend zeil zitten en aandacht bij mijn vriend houden na een paar minuten zat hij eindelijk

8. Hier de oefening je hondje tillen.... Aangezien Enzo al 27 kilo weegt doen we het maar met z'n 2en

9.Oefening bij de dierenarts ( tandjes kijken, betasten)

10. Elkaar begroeten zonder dat de honden naar elkaar gaan, Let op die andere pup is een klasgenoot/vriendje van Enzo maar hij deed het super! snoepjes doen wonderen

11.Commando plat is ook echt geen probleem voor Enzo aangezien dit zijn natuurlijke houding is

12. En jaaaaaaa

13. Enzo is er nu wel klaar mee

14. Deze word uiteraard ingelijst

Dus jaaaaaa we zijn geslaagd!!! En Enzo deed het vanavond eigenlijk best wel goed! Ik ben dus hartstikke trots op mijn jongens dat ze dit vanavond maar even voor elkaar hebben gekregen!
We nemen nu even paar maandjes rust en dan gaan we waarschijnlijk verder met cursussen!