Natuurlijk hebben de andere buurtkatten die bak ook allang ondekt en is de bak inmiddels leeg, dus Poedel heeft niks meer te eten, behalve een muisje hier en daar. Nu is het zo dat Poedel altijd al erg naar ons huis toetrok, volgens mij denkt ze dat ze hier woont, en zodra de tuindeur openstaat en wij even niet kijken sneakt ze naar binnen om heel stiekem de bakken van onze Govert leeg te vreten. Govert vindt het prima en zit alleen maar een beetje dommig toe te kijken. Het 'probleem' is echter dat Poedel zich nu wel een beetje te erg thuis gaat voelen, zo trof ik d'r gister languit op bed aan, mevrouw was door het raam naar binnen geklommen. Ik vind het een heel lief beest hoor, maar het is een beetje een vlooienbaal, dus eigenlijk heb ik d'r liever niet in huis en al helemaal niet op bed. Het raam kan echter ook niet dicht, want dan gilt Govert de buurt bij elkaar omdat 'ie naar binnen wil 's nachts, alternatief kattenluik dus 
Gisteravond hoorde ik weer vreemde kattenvoetjes over het parket, dus ik kijken, zie ik een zwarte schim langsvliegen, Poedel dus, op zoek naar eten en zo'n lekker zacht dekbed om op te slapen. Naar buiten gebonjourt en weer terug naar bed gegaan, maar na een tijdje begon m'n schuldgevoel een beetje te knagen, dus ik m'n bed weer uit, Goof naar binnen geroepen, raam dicht gedaan, tuinstoel onder de overkapping gesleept en er een oude paardendeken opgelegd en een schoteltje brokken ernaast
Poedel ligt nu prins(es)heerlijk te knorren op die deken alleen ik vraag me af of ik hier wel goed aandoe. Aan de ene kant vind ik het sneu om dat beest nog 2 en halve week muizen te laten vangen en op straat te laten banjeren maar aan de andere kant kom ik nu nooit meer van d'r af denk ik 
Help?

Ik zou hetzelde gedaan hebben als jij trouwens. En ik zou haar ook gewoon iedere dag voeren. Die kat zal toch vast geen speciaal dieet hebben gok ik... kan me niet voorstellen dat je buren immers hele dure brokken in een afwasteil in de tuin neerzetten. Als je een telefoonnummer hebt zal ik ze voor de zekerheid even bellen. En anders lekker blijven voeren en het probleem na de vakantie aan je buren overleggen.

En alsof de eigenaren de rekening gaan betalen waar TS mee aankomt na hun vakantie. Dacht het niet dat ze die gaan betalen