Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melissa7 schreef:ik heb sinds 4 wkn een kitten maar die is totaal niet zindelijk.
hij plast overal in huis. over me kleding, me laarzen noem maar op.
ontlasting doet hij wel in zijn bak. ik weet niet meer wat ik moet doen
en zit erover na te denken om hem weg toe doen want ben bang
dat hij niet meer zindelijk word. wie heeft er eventueel tips voor het
zindelijk maken.
crossmonster schreef:alsemg. mooi verwoord
Ik ga helemaal met je mee.
De tip van met zijn neus door de pis halen, doe dat alsjeblieft niet. Dit kan bij honden werken, maar bij katten absoluut niet.
Een kat snapt een straf niet.
fjordowner18 schreef:crossmonster schreef:alsemg. mooi verwoord
Ik ga helemaal met je mee.
De tip van met zijn neus door de pis halen, doe dat alsjeblieft niet. Dit kan bij honden werken, maar bij katten absoluut niet.
Een kat snapt een straf niet.
jawel hoor, mijn kitten heeft het zelfde probleem gehad, heb alles geprobeerd, toen ik het echt niet meer wist heb ik dit geprobeerd en voila kat vond het zo vies dat hij het nooit meer gedaan heeft, dus bij sommige katten werkt het wel
fjordowner18 schreef:c_alsemgeest, de tips die hier gegeven worden had k ook al geprobeerd, zonder succes, dus ga mij niet vertellen dat ik er niet alles aan gedaan heb, ik was het zo zat en toen hij dus vervolgens voor mijn neus ging zitten zeiken heb ik dit gedaan en toen was het meteen over, misschien niet diervriendelijk in sommige ogen, maar vind het toch een beetje onfris om overal kattenzeik te ruiken terwijl het niet nodig is en als ze het niet goedschiks willen leren dan maar kwaad schiks....
Wuis schreef:fjordowner18 schreef:c_alsemgeest, de tips die hier gegeven worden had k ook al geprobeerd, zonder succes, dus ga mij niet vertellen dat ik er niet alles aan gedaan heb, ik was het zo zat en toen hij dus vervolgens voor mijn neus ging zitten zeiken heb ik dit gedaan en toen was het meteen over, misschien niet diervriendelijk in sommige ogen, maar vind het toch een beetje onfris om overal kattenzeik te ruiken terwijl het niet nodig is en als ze het niet goedschiks willen leren dan maar kwaad schiks....
Het is echt geen kwestie van niet WILLEN leren. Een kat is van zichzelf een heel zindelijk dier.
Veel mensen denken dat dieren zoiets doen om je te pesten, maar dat is onzin.
fjordowner18 schreef:c_alsemgeest, de tips die hier gegeven worden had k ook al geprobeerd, zonder succes, dus ga mij niet vertellen dat ik er niet alles aan gedaan heb, ik was het zo zat en toen hij dus vervolgens voor mijn neus ging zitten zeiken heb ik dit gedaan en toen was het meteen over, misschien niet diervriendelijk in sommige ogen, maar vind het toch een beetje onfris om overal kattenzeik te ruiken terwijl het niet nodig is en als ze het niet goedschiks willen leren dan maar kwaad schiks....
fjordowner18 schreef:hem door zijn zeik heen wrijven op het moment dat hij het doet en daarna op de bak.
weet niet hoe oud hij nu is, maar mannetjes gaan ook snel in huis plassen.