Onze Golden Retriever van 6 drinkt de laatste tijd veel meer dan voorheen. Het viel mij op, omdat we normaal de water bak 1 á 2 keer per dag bijvullen/vernieuwen, en het nu wel 4 á 5 keer per dag moeten doen.
Laatst wou ze ook al liever niet eten, ze heeft haar bak wel leeggegeten maar met moeite. Normaal hoef je het woord 'eten' maar te zeggen of ze staat kwijlend bij haar bak. Nu lag ze in haar mand en ik moest haar roepen om te eten.
Ze krijgt wel speciale voeding. Ze krijgt Nutro Choice, met een maatbeker en op haar gewicht afgemeten. Daarbij krijgt ze gelatinaat en krijgt voor het eten een pilletje biotine. Ze had de laatste tijd erg jeuk gekregen, we vermoeden van het zwemmen dus dat mag ze helaas ook niet meer.
Ook vond ik dat ze laatst wat minder zin had om te lopen, ze loopt altijd los en meestal voor mij, blijft dan ergens ruiken, haal ik haar weer in en dan komt ze weer in 'draf' voorbij lopen. Nu liep ze toch wel achter me, en zeg maar in 'stap'.
Mijn ouders zijn op vakantie, en heb het hun gemeld en kreeg de reactie; Als je twijfeld ga dan langs bij de DA. Kan alleen moeilijk een Golden achter op m'n fiets binden, dus vandaar dat ik hoop dat jullie misschien een idee hebben wat er aan de hand kan zijn? Kan me voorstellen dat er helemaal niks aan de hand is, maar vind het toch wel raar dat ze nu ineens zo veel drinkt terwijl het geen warm weer is.
Ik hoop op reacties!